عرضه آیفون تاشو در سال ۲۰۲۳ با قابلیت پشتیبانی از قلم اپل Pencil

اپل نیز مانند دیگر شرکت های سازنده گوشی های موبایل، آیفون تاشو خود را در سال آینده معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد پشتیبانی از قلم اپل پنسل را نیز به این دستگاه اضافه کند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، علاوه بر اپل شرکت‌هایی نظیر سامسونگ نیز گوشی […]

اپل نیز مانند دیگر شرکت های سازنده گوشی های موبایل، آیفون تاشو خود را در سال آینده معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد پشتیبانی از قلم اپل پنسل را نیز به این دستگاه اضافه کند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، علاوه بر اپل شرکت‌هایی نظیر سامسونگ نیز گوشی های تاشو خود را در سال آینده به بازار عرضه خواهند کرد و بازار گوشی های تاشو بسیار رقابتی خواهد بود. احتمالا تا سال ۲۰۲۵ تمامی شرکت های سازنده گوشی های موبایل محصولی با نمایشگر تاشو عرضه کنند.

 با توجه به اطلاعات منتشر شده مشخصات گوشی تاشو اپل شباهت زیادی به گلکسی زد فیلیپ داشته و به عنوان رقیبی برای آن عرضه خواهد شد. گوشی های آیفون احتمالا در سایزهای نختلف عرضه می شود. اکنون اپل در حال آزمایش و بررسی سایز نمایشگر آن ها است. احتمالا نمایشگر آن بین 7.3 تا ۷.۶ اینچ بوده و از قلم جدید اپل نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 البته هنوز مشخصات قلم اپل به طور کامل منتشر نشد. اما به نظر می‌رسد این قلم توسط هیچ یک از مدل های قدیمی پشتیبانی نمی شود. سامسونگ نیز گلکسی S21 اولترا را با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen عرضه کرده بود. گزارش های اخیر از عرضه گوشی تاشو اپل در 2023 خبر می دهد. در سال های آتی باید شاهد رقابت های سنگینی در عرضه گوشی های تاشو باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال