آیفون های تاشو در راه هستند

اپل سعی دارد تا گوشی های تاشو شبیه گلکسی زد فیلیپ سامسونگ و یا سرفیس دوئو مایکروسافت تولید کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل نیز مانند مایکروسافت و سامسونگ آیفون تاشو تولید خواهد کرد. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تلاش دارند تا با طراحی های متفاوت محصولات […]

اپل سعی دارد تا گوشی های تاشو شبیه گلکسی زد فیلیپ سامسونگ و یا سرفیس دوئو مایکروسافت تولید کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل نیز مانند مایکروسافت و سامسونگ آیفون تاشو تولید خواهد کرد. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تلاش دارند تا با طراحی های متفاوت محصولات منحصر به فردی را به بازار عرضه کنند. به عنوان مثال گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ که اخیرا رونمایی شده توانسته به عنوان برترین تلفن هوشمند تاشو شناخته شود. پس از آن مایکروسافت نیز تونست با عرضه سرفیس دوئو گوشی تاشو دیگری را به بازار عرضه کند.

یک افشاگر عرصه فناوری ویدیویی را منتشر کرده که نشان می دهد اپل به دنبال ساخت محصولی جدید با یک ظاهر جالب است. گوشی جدید اپل از نوع تاشو بوده و به آیفون فولد نام‌گذاری شده است. همچنین از ظاهر این گوشی مشخص است که به سه نمایشگر مجهز خواهد بود. ظاهر کلی دستگاه شباهت زیادی به گلکسی زد فیلیپ خواهد داشت. نمایشگر این گوشی تاشو بزرگتر و شامل یک نمایشگر داخلی خواهد بود که از دو نمایشگر جداگانه تشکیل شده و حاشیه ای نیز میان آنها وجود ندارد. هر چند گوشی تاشو اپل شباهت‌هایی به سرفیس دوئوخواهد داشت اما در آیفون فولد امکان تشخیص حاشیه بین دو نمایشگر وجود ندارد. دو نمایشگر آیفون فولد کاملاً به هم چسبیده به طوری که پس از باز کردن گوشی حاشیه بین دو نمایشگر مشخص نخواهد بود. در حالی که در سرفیس دوئو دو نمایشگر به راحتی قابل تشخیص از هم هستند.

 هنوز اطلاعات کاملی در مورد گوشی آیفون فولد وجود ندارد. اما به نظر می رسد این گوشی در کنار نمایشگر خارجی به یک فیس آیدی نیز مجهز باشد. سخت افزار و یا فناوری های این محصول در دست نیست. اما افشاگر معروف اعلام کرده که در این گوشی از زبان طراحی‌ آیفون های قدیمی استفاده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال