برای اولین در جهان چت بات ChatGPT به سمت مدیرعاملی منصوب شد

برای نخستین بار در جهان یک شرکت در هند چت بات ChatGPT را به عنوان مدیرعامل خود معرفی کرد. شرکت cs India اعلام کرد ربات گفتگو گر ChatGPT به عنوان مدیرعامل بر این شرکت نظارت خواهد کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت بازاریابی دیجیتال در ایالات متحده دو فرد دیجیتالی […]

برای نخستین بار در جهان یک شرکت در هند چت بات ChatGPT را به عنوان مدیرعامل خود معرفی کرد. شرکت cs India اعلام کرد ربات گفتگو گر ChatGPT به عنوان مدیرعامل بر این شرکت نظارت خواهد کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت بازاریابی دیجیتال در ایالات متحده دو فرد دیجیتالی را به عنوان کارآموز انتخاب کردند. این دو فرد اولین کارآموزان هوش مصنوعی محسوب می شوند. پس از آن ها یک شرکت هندی نیز تصمیم گرفت تا استفاده از هوش مصنوعی را در مرحله جدیدی آغاز کند.

این شرکت هندی اولین سازمانی محسوب می‌شود که چنین تصمیمی را برای یک ربات هوش مصنوعی گرفته است. پیش از این تنها در فیلم های علمی تخیلی آمریکایی از ربات هوش مصنوعی به عنوان مدیر عامل استفاده شده بود. ربات گفتگو گر هوش مصنوعی ChatGPT تقریباً قادر است به تمامی سوال ها پاسخ دهد. این چت بات اخیراً آزمون پزشکی ایالات متحده را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است.

کونال شارما بنیانگذار این شرکت می‌گوید: قرار است هوش مصنوعی ChatGPT علاوه بر نظارت در عملیات روزانه این شرکت وظیفه رشد و شکوفایی آن را نیز برعهده داشته باشد.

وی افزود این هوش مصنوعی گزینه عالی برای رهبری در این شرکت خواهد بود. زیرا به قابلیت هایی مانند پردازش زبان پیشرفته، تجزیه و تحلیل داده ها و توانمندسازی جوانان هند از طریق رهبری و توسعه مجهز است.