برای نخستین بار آلودگی پلاستیک و بارش میکروپلاستیک در پاریس پیش بینی می‌شود

هفته آینده پاریس میزان ۱۷۵ دیپلمات از کشورهای مختلف است که برای معاهدات جهانی پلاستیک دور هم جمع می شوند. همزمان با این مراسم برای نخستین بار در پاریس آلودگی ۴۰ تا ۴۸ کیلوگرم میکروپلاستیک شناور نیز در هوا طی ۲۴ ساعت پیش بینی شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق پیش […]

هفته آینده پاریس میزان ۱۷۵ دیپلمات از کشورهای مختلف است که برای معاهدات جهانی پلاستیک دور هم جمع می شوند. همزمان با این مراسم برای نخستین بار در پاریس آلودگی ۴۰ تا ۴۸ کیلوگرم میکروپلاستیک شناور نیز در هوا طی ۲۴ ساعت پیش بینی شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق پیش بینی انجام شده ممکن است مقدار میکروپلاستیک های شناور تا ده برابر بیشتر شود. مارکوس گاور، رییس بخش آلودگی میکروپلاستیک در مرکز Minderoo در استرالیا در این مورد گفته است: پیش بینی این آلودگی باعث می‌شود تا مذاکره کنندگان بیش از گذشته روی این نوع آلودگی تمرکز کنند.

ذرات مربوط به پلاستیک پس از تجزیه در محیط به شما کوکتل سمی درآمده و وارد بدن میشود. به طوری که می توانند آسیب های جدی به بدن وارد کنند.

تاثیر این میکروپلاستیک ها بر محیط زیست نیز نگرانی های بسیاری را ایجاد کرده است. میکروپلاستیک ها حتی در یخ های قطب شمال و در عمیق ترین مکان های اقیانوس و در بدن ماهی های موجود در تاریک ترین نقاط اقیانوس وجود دارند. آمار سازمان ملل در مورد محیط زیست نشان می دهد سالانه این پلاستیک ها باعث مرگ یک میلیون پرنده و صدهزار پستاندار دریایی میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال