برای اولین بار قابلیت رای مخالف در توییتر به طور آزمایشی برای عموم فعال می شود

برای اولین بار توییتر قابلیت رای مخالف را آزمایش می‌کند که به وسیله آن میتوان پاسخ های مرتبط با توییت کاربران را تشخیص داد و یا تعداد آرای آن را مخفی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت رای مخفی با نام Downvote اکنون در کنار پاسخ های توییتری کاربران قرار دارد. […]

برای اولین بار توییتر قابلیت رای مخالف را آزمایش می‌کند که به وسیله آن میتوان پاسخ های مرتبط با توییت کاربران را تشخیص داد و یا تعداد آرای آن را مخفی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت رای مخفی با نام Downvote اکنون در کنار پاسخ های توییتری کاربران قرار دارد. این شبکه اجتماعی پس از گذشت یک سال این قابلیت را در کل دنیا مورد آزمایش قرار خواهد داد. توییتر می گوید به زودی کلیه کاربران اندروید و iOS می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. البته رای های مخالف در توییتر قابل نمایش نیستند. اما این آرا می‌تواند به توییتر کمک کند تا پاسخ های مرتبط را انتخاب و با کمک کاربر آنها را به نمایش بگذارد.

طبق آزمایش های اخیر انجام شده در رابطه با این قابلیت توسط تعداد محدودی از کاربران، مشخص شد درصد بالایی از پاسخ های توهین آمیز و غیر مرتبط رای مخالف دریافت کردند. به گفته توییتر این قابلیت می تواند به عنوان ابزاری برای نشان دادن محتواهایی باشد که کاربران تمایلی به دیدن آن ندارند.

 در واقع این شبکه اجتماعی قصد دارد با قابلیت جدید خود کیفیت مکالمات در توییتر را بهبود ببخشد. به همین دلیل احتمالاً این قابلیت برای همیشه ماندگار خواهد بود. برخی از کاربران اما معتقدند این قابلیت امکان استفاده برای اهدافی مانند آزار و اذیت هدفمند و گسترده را نیز خواهد داشت تا با استفاده از الگوریتم های خود توییتر بتوان افراد را ساکت کرد. پیش از این نیز یوتیوب گزینه دیس لایک را به دلیل مشکل ساز شدن برای کاربران از حالت عمومی خارج کرده بود. فیسبوک نیز با وجود آزمایش مکرر در رابطه با قابلیت دیسلایک هرگز آن را به پلتفرم خود نیاورد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال