عینک را فراموش کنید؛ گوگل قصد دارد اندروید را مستقیما درون چشمانتان قرار دهد!

مسلما گجت گوگل گلس-عینک‌هوشمند گوگل- یکی از راه‌های کار کردن با سیستم عامل اندروید بود، زمانی که در حال پیاده‌روی در خیابان بودید. اما با این حال مسیر‌های ساده‌تری نیز به منظور کار کردن با سیستم عامل اندروید وجود دارد و آن هم قرار دادن آن به طور مستقیم در چشمان کاربر است. شرکت گوگل […]

مسلما گجت گوگل گلس-عینک‌هوشمند گوگل- یکی از راه‌های کار کردن با سیستم عامل اندروید بود، زمانی که در حال پیاده‌روی در خیابان بودید. اما با این حال مسیر‌های ساده‌تری نیز به منظور کار کردن با سیستم عامل اندروید وجود دارد و آن هم قرار دادن آن به طور مستقیم در چشمان کاربر است. شرکت گوگل به تازگی بسیار به این موضوع اندیشیده‌ است و به همین منظور یک پتنت را به ثبت رسانده  و نام این دستگاه جدید خود را گجت داخلی چشمی گذاشته است. براساس این پتنت برنامه‌ای، یک آنتن قرار داده شده بر روی دستگاه، وظیفه‌ای تامین انرژی و به کار انداختن آن را بر عهده دارد. از طرفی هنوز اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی کار کردن آن وجود ندارد.

علاوه بر آن جالب است بدانید که گوگل در این پتنت به سیستم عامل اندروید اشاره نکرده است. اما سوال این خواهد بود که گوگل بجز آن از چه چیز دیگری استفاده خواهد کرد؟ در حقیقت سیستم عامل اندروید هم اینک از نظر فناوری در بالاترین سطح خود قرار داشته و از طرفی بر روی بسیاری از گوشی‌های هوشمند و همچنین تبلت‌ها و حتی پوشیدنی‌های مختلف قرار گرفته است. اما آیا کاربران قبول خواهند کرد که این دستگاه در درون چشم‌های آنها قرار بگیرد؟ شاید می‌بایست سال‌های طولانی از این موضوع بگذرد تا بتوانیم به این سوال پاسخ مناسبی بدهیم.

گفتنی است این پتنت در تاریخ بیستم و چهارم ماه اکتبر سال 2014 و به نام اندرو جیسون کونراد، رئیس بخش Life Sciences شرکت گوگل به ثبت رسیده بود. در بخش زیر با کلیک کردن بر روی هر عکس می‌توانید دیگر جنبه‌های این پتنت جدید را مشاهده نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال