جک دورسی مدیرعامل سابق توییتر اعضای هیئت مدیره را ناکارآمد خواند

در حالی که ایلان ماسک پیشنهاد خرید کل سهام توییتر را مطرح کرد و پس از آن نیز چندین توییت انتقادی نسبت به هیئت مدیره این شرکت نوشت اکنون جک دورسی مدیرعامل سابق این شرکت نیز در اقدامی عجیب از اعضای هیئت مدیره توییتر انتقاد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس […]

در حالی که ایلان ماسک پیشنهاد خرید کل سهام توییتر را مطرح کرد و پس از آن نیز چندین توییت انتقادی نسبت به هیئت مدیره این شرکت نوشت اکنون جک دورسی مدیرعامل سابق این شرکت نیز در اقدامی عجیب از اعضای هیئت مدیره توییتر انتقاد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از پیشنهاد خرید ایلان ماسک هنوز هیئت مدیره توییتر نظر نهایی خود را اعلام نکرده و به نظر می‌رسد نوعی استراتژی دفاعی در پیش گرفته باشند. پس از توییت های انتقادی ایلان ماسک اکنون جک دورسی نیز به انتقاد از اعضای هیئت مدیره توئیتر پرداخت و آنها را ناکارآمد دانسته است. این فرد یکی از بنیانگذاران توییتر محسوب می‌شود که پس از کناره گیری از از سمت مدیرعاملی تا ماه آینده در عضو هیئت مدیره باقی می ماند. وی از مدیران این شبکه اجتماعی انتقاد کرده است و آنها را به عنوان ناکارآمد در شرکت خواند. به گفته وی هیئت مدیره ناکارآمد می تواند ارزش یک میلیارد دلاری را به معنای واقعی کلمه از بین ببرد.

توییت انتقادی ایلان ماسک نیز با اشاره به سهم اندکی از هیئت مدیره آنها را تحت فشار گذاشته است. وی در توئیت خود گفته است: پس از خروج جک دورسی هیئت مدیره هیچ سهامی نداشته و به این ترتیب منافع اقتصادی سهامداران و هیئت مدیره در یک سو نخواهد بود.

نمی‌توان تبانی ماسک و دورسی را در توییت های اخیر اثبات کرد اما به نظر می رسد ایجاد نوعی کمپین غیر رسمی توسط این دو تن به عنوان مهمترین کاربران این شبکه اجتماعی هیئت مدیره توییتر را تحت فشار قرار داده است.

پیش از این ماسک پیشنهاد خرید نقدی تمام سهام توییتر را به ارزش کلی ۴۳ میلیارد دلار به هیئت مدیره این شبکه اجتماعی ارسال کرده بود. پس از آن نیز با توجه به استراتژی هیئت مدیره احتمالاً آنها این پیشنهاد را نخواهند پذیرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال