شرکت Fossil از ساعت‌های هیبریدی جدید خود رونمایی کرد

شرکت Fossil امسال به شدت در حال توسعه خط تولید ساعت‌های هیبریدی خود است. این دستگاه‌ها شبیه ساعت‌های مکانیکی هستند، اما از برخی ویژگی‌های هوشمند برخوردارند، اگر با توجه به نرخ عرضه این ساعت‌ها توسط شرکت Fossil قضاوت کنیم، به نظر می‌رسد که این محصولات در میان مشتریان محبوب هستند. این شرکت در صفحه اصلی […]

شرکت Fossil امسال به شدت در حال توسعه خط تولید ساعت‌های هیبریدی خود است. این دستگاه‌ها شبیه ساعت‌های مکانیکی هستند، اما از برخی ویژگی‌های هوشمند برخوردارند، اگر با توجه به نرخ عرضه این ساعت‌ها توسط شرکت Fossil قضاوت کنیم، به نظر می‌رسد که این محصولات در میان مشتریان محبوب هستند. این شرکت در صفحه اصلی وب‌سایت خود ساعت‌های مکانیکی را نیز به زیر بخش ساعت‌های هیبریدی برده است.

در Baseworld 2016، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های ساعت و جواهر، شرکت Fossil سه مدل جدید از ساعت‌های هیبریدی خود را معرفی کرد که عبارتند از Diesel، Kate Spade و Emporio Armani. علاوه بر طراحی، این سه مدل تفاوت‌های کمی با یکدیگر دارند. هر سه مدل با سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس و هر برنامه اختصاصی سازگار هستند. همه آن‌ها سه دکمه در یک طرف برای کنترل فعالیت‌های هوشمند دارند و از باتری یکسان استفاده می‌کنند که عمر آن تقریبا شش ماه است.

هر سه ساعت رنگ‌های مختلفی دارند. Kate Spade در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای با بند چرمی مشکی، خاکستری و صورتی عرضه می‌شود. تمام رنگ‌های مدل Diesel از قاب استیل ضد زنگ بهره برده است که با بند چرمی در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد شد. ساعت هیبریدی Emporio Armani دارای چند نوع بند فلزی و چرمی خواهد بود.

قیمت ساعت‌های Diesel و Armani هنوز اعلام نشده است اما مدل Kate Spade با قیمت 250 دلار عرضه خواهد شد. این ساعت در وب‌سایت Kate Spade و توسط خرده فروشان منتخب در اواخر سال 2016 و اوایل 2017 به فروش خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال