چهار ماهواره محرمانه و اکتشافی آمریکا امروز به فضا پرتاب شد

چهار ماهواره محرمانه و اکتشافی مربوط به نیروی فضایی آمریکا امروز توسط موشک مینوتور ۴ به فضا پرتاب شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Space ، نیروی فضایی ایالت متحده آمریکا چهار ماهواره مخفیانه متعلق به دفتر ملی شناسایی این کشور را امروز به فضا پرتاب کرد. این ماهواره در […]

چهار ماهواره محرمانه و اکتشافی مربوط به نیروی فضایی آمریکا امروز توسط موشک مینوتور ۴ به فضا پرتاب شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Space ، نیروی فضایی ایالت متحده آمریکا چهار ماهواره مخفیانه متعلق به دفتر ملی شناسایی این کشور را امروز به فضا پرتاب کرد. این ماهواره در ساعت ۹ صبح به وقت زمان شرقی از مرکز پرواز والوپ توسط موشک مینوتور ۴ در ویرجینیا انجام شد. مرکز پرواز والوپ یکی از قدیمیترین سایت های پرتاب آمریکا بوده و این پرتاب اولین پرتاب نیروی فضایی از این مرکز به حساب می آید. وب سایت اسپیس اعلام کرده است که پرتاب این ماهواره را به صورت زنده پوشش خواهد داد. البته هنوز زمان دقیق پرتاب به طور دقیق اعلام نشده و ممکن است وضعیت آب و هوا بر روی این  پرتاب تاثیر داشته باشد.

ناسا اعلام کرده است که این چهار ماهواره اکتشافی قرار است پس از پرتاب از مرکز پرواز ویرجینیا در مدار قرار بگیرند.

دفتر ملی شناسایی آمریکا ( NRO) در مورد این ماموریت می گوید: ماموریت NROL-129 مربوط به امنیت ملی است و قرار است داده های آن در وزارت دفاع و بخش سیاست گذاری مورد استفاده قرار بگیرد‌.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال