فرانسه شرکت های آمریکایی را به پرداخت مالیات سنگین وا می دارد

مشکلات اخیر میان دولت های آمریکا و فرانسه از آنجا شروع شد که دولت فرانسه اقدام به افزایش مالیات شرکت های فناوری آمریکایی کرد. پس از این اقدام، ترامپ در توییتی غیرمحترمانه علیه رئیس جمهور این کشور؛ امانوئل مکرون را احمق خوانده و افزود که این اقدام به طور حتم تلافی خواهد شد. به گزارش […]

مشکلات اخیر میان دولت های آمریکا و فرانسه از آنجا شروع شد که دولت فرانسه اقدام به افزایش مالیات شرکت های فناوری آمریکایی کرد. پس از این اقدام، ترامپ در توییتی غیرمحترمانه علیه رئیس جمهور این کشور؛ امانوئل مکرون را احمق خوانده و افزود که این اقدام به طور حتم تلافی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، فرانسه قصد دارد تا این قانون جدید را برای شرکت هایی اعمال کند که حداقل 750 میلیون یورو درآمد جهانی و 25 میلیون یورو فروش دیجیتال در فرانسه دارند. همچنین دولت فرانسه و اتحادیه اروپا به دنبال بررسی هایی مبنی بر آن هستند که آیا شرکت هایی مثل اپل، گوگل، آمازون و فیس بوک؛ مالیات عقب افتاده خود طی یک دهه گذشته را پرداخته اند یا خیر. این تصمیمات اخیر دولت فرانسه، تعرفه های تجاری جدیدی را برای شرکت های آمریکایی به همراه خواهد داشت و آنگونه که “برونو لو مایر” وزیر اقتصاد فرانسه اعلام کرده است، این کشور مصمم به پیگیری تصمیمات اخیر می باشد.

به گزارش رویترز، ایالت متحده اولین جلسه خود در این خصوص را در تاریخ 19 آگوست(28 مرداد) برگزار خواهد کرد. پیش بینی می شود که آمریکا نیز در اقدامی تلافی جویانه، مالیات شرکت های فناوری فرانسوی را افزایش دهد. اقدامی که روابط میان آمریکا و فرانسه را شبیه روابط میان آمریکا و چین خواهد کرد. به گزارش لایتزر، آمریکا در رابطه با تصمیمات اخیر فرانسه نگران بوده و آن ها را غیرمنطقی می داند علاوه بر آنکه نگران ایجاد محدودیت هایی تجاری میان دو کشور می باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال