هشدار در مورد کلاهبرداری از طریق اپلیکیشن های رمزساز

معاون اجتماعی پلیس فتا از کلاهبرداری توسط اپلیکیشن های رمز ساز خبر داد و از مردم خواست تا این برنامه ها را از طریق سایت های معتبر بانک ها و فروشگاههای معتبر اینترنتی تهیه و نصب کنند. وی افزود : به هیچ وجه از نرم افزارهای ارسالی در شبکه های اجتماعی استفاده نکنید زیرا احتمال […]

معاون اجتماعی پلیس فتا از کلاهبرداری توسط اپلیکیشن های رمز ساز خبر داد و از مردم خواست تا این برنامه ها را از طریق سایت های معتبر بانک ها و فروشگاههای معتبر اینترنتی تهیه و نصب کنند. وی افزود : به هیچ وجه از نرم افزارهای ارسالی در شبکه های اجتماعی استفاده نکنید زیرا احتمال تقلبی بودن آنها وجود دارد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز، بسیاری از سودجویان میتوانند با دریافت رمز دوم یکبار مصرف و دسترسی به حساب افراد، اقدام به کلاهبرداری کنند. بسیاری از این افراد تلاش می کنند تا فرد مورد نظر را از طریق پیامک و یا در شبکه های اجتماعی به نصب نرم افزارهای جعلی وادار کنند. بدین ترتیب میتوانند به رمز دوم حساب آنها دسترسی پیدا کنند.

معاون اجتماعی پلس فتا ضمن هشدار در مورد نصب نرم افزارهای جعلی از مردم خواست تا این نرم افزارها را از فروشگاهها و سایت های معتبر دریافت و نصب کنند. توجه به دسترسی نرم افزارهای جعلی نیز میتواند به کاربران در تشخیص جعلی بودن آنها کمک کند. به عنوان مثال نرم افزارهای جعلی میزان دسترسی بیشتری را از کاربر میخواهد. اگر هنگام نصب نرم افزار درخواست دسترسی به گالری و یا محتوای آرشیو گوشی را دارد، حتما این اپلیکیشن جعلی است. پس کاربران هنگام نصب به این موارد دقت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال