تماس رایگان با عراق در ایام اربعین

تلاش جهت ایجاده ارتباطات رایگان تلفنی در ایام اربعین، مذاکره کنندگان دو کشور ایران و عراق را پای میز مذاکره می کشاند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با توسعه زیر ساخت های ارتباطی و ایجاد ارتباط تلفنی رایگان در حاشیه جلسه هیات دولت سخن گفته و از اعزام هیات مذاکره کننده به عراق […]

تلاش جهت ایجاده ارتباطات رایگان تلفنی در ایام اربعین، مذاکره کنندگان دو کشور ایران و عراق را پای میز مذاکره می کشاند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با توسعه زیر ساخت های ارتباطی و ایجاد ارتباط تلفنی رایگان در حاشیه جلسه هیات دولت سخن گفته و از اعزام هیات مذاکره کننده به عراق پس از تعطیلات تاسوعا و عاشورا صحبت به میان آورده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، به گفته محمد جواد آذری جهرمی، مذاکرات اولیه تا حدودی موفقیت آمیز بوده است اما تا ایجاد قطعیت در این زمینه و نوشتن قرارداد به صورت کتبی، نمی توان اظهار نظری قطعی کرد. او همچنین از بهبود مسیرهای ارتباطی و توسعه شبکه ارتباطات صحبت به میان آورده است و اظهار امیدواری کرده است که وضعیت ارتباطات به نسبت سال گذشته نیز بهبود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال