ثبت نام رایگان سفر مداری به فضا!

یک سازمان خصوصی با نام فضا برای بشریت قصد دارد افرادی را به طور رایگان برای آموزش به سفر مداری در فضا ارسال کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه افراد می‌توانند در برنامه شهروند فضانورد مربوط به سازمان خصوصی فضا برای بشریت ثبت‌نام کنند. این ثبت‌نام هزینه‌ای برای افراد ندارد و […]

یک سازمان خصوصی با نام فضا برای بشریت قصد دارد افرادی را به طور رایگان برای آموزش به سفر مداری در فضا ارسال کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه افراد می‌توانند در برنامه شهروند فضانورد مربوط به سازمان خصوصی فضا برای بشریت ثبت‌نام کنند. این ثبت‌نام هزینه‌ای برای افراد ندارد و تنها از طریق پرواز‌های زیر مداری مورد آموزش قرار خواهند گرفت و هزینه سفر نیز توسط این شرکت پرداخت می شود. به گفته این سازمان آخرین زمان ثبت نام تا ۱۵ فوریه خواهد بود. این آموزش با هدف ایجاد اثر نمای کلی انجام می گیرد که در آن فرد برای اولین بار می تواند نمای کلی از سیاره زمین را از منظر فضا تماشا کند و این اثر در میان فضانوردان نیز بسیار شایع است.

قرار است در این پروژه گروهی از افراد پس از پرواز زیر مداری و آموزش‌های لازم و برگشت به زمین کارهای بزرگی را در زمینه موضوعات جدید آغاز کنند. انجل ایونز از فضا برای بشریت در مورد این پروژه می‌گوید: یکی از معیارهای اصلی انتخاب افراد در این برنامه اشتیاق خواهد بود. زیرا قرار است اثر نمای کلی روی این افراد تاثیر بیشتری گذاشته و آنها را برای موضوعات مهمی تغییر دهد. به گفته این شخص پس از پایان این سفر افراد در مورد موضوعی که به آن علاقمند هستند مشتاق خواهند شد. علاوه بر آن در این پروژه به افراد دارای ویژگی های رهبری و تاثیرگذاری نیز نیاز است تا بتوانند در آینده روی زندگی های زیادی تاثیر گذار باشند. البته هنوز مشخص نیست این ماموریت با چه وسیله ای و چه زمانی انجام خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال