از امروز امکان دسترسی به فایلهای بخش سامسونگ کلود قطع خواهد شد

به گفته سامسونگ از امروز فایل های ذخیره شده کاربران در بخش درایو سامسونگ کلود حذف می شود. این فضای ذخیره سازی ابری حدود ۵ سال پیش توسط سامسونگ معرفی شده بود. هدف از راه اندازی سامسونگ کلود نیز پشتیبان گیری از تنظیمات و داده های ذخیره شده در گوشی بود. به گزارش سرویس اخبار […]

به گفته سامسونگ از امروز فایل های ذخیره شده کاربران در بخش درایو سامسونگ کلود حذف می شود. این فضای ذخیره سازی ابری حدود ۵ سال پیش توسط سامسونگ معرفی شده بود. هدف از راه اندازی سامسونگ کلود نیز پشتیبان گیری از تنظیمات و داده های ذخیره شده در گوشی بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرویس ابری سامسونگ علاوه بر پشتیبان گیری از تنظیمات، امکان ذخیره سازی جداگانه ای را در اختیار کاربران قرار داده بود و آنها می توانستند تصاویر گالری و فایلهای شخصی را در این درایو ذخیره سازی کنند. همچنین امکان دسترسی به این فایلها از دستگاه‌های دیگر نیز امکان پذیر بود.

با این وجود چندی پیش سامسونگ اعلام کرد به دلیل وجود سیاست های جدید در مورد این سرویس ذخیره سازی و همگام سازی گالری و قابلیت های مربوط به سامسونگ کلود قطع خواهد شد و به زودی این سرویس حذف می‌شود. همچنین کلیه کاربران نیز موظف بودند تا تاریخ ۳۱ آگوست داده‌های خود را دانلود کرده و پاک کنند. البته زمان اخطار سامسونگ برای برخی از کشورها تا ۳۰ سپتامبر و برخی دیگر نیز تا ۳۰ نوامبر تمدید شده بود. این آخرین فرصتی بود که کاربران می‌توانستند فایل های ذخیره شده خود را دانلود کنند.

البته تنها اطلاعات موجود  در بخش سامسونگ کلود درایو حذف خواهد شد و داده های مربوط به پشتیبان گیری دستگاه در سرویس ابری سامسونگ همچنان باقی می ماند. همگام سازی برخی دیگر از قابلیت‌ها مانند مخاطبان، سوابق، داده های مرورگر، یادداشت‌ها و سرویس پشتیبان گیری همچنان فعال خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال