هشدار FTC به شرکت های فناوری در معرفی محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا FTC نسبت به هیجان های زودگذر در مورد هوش مصنوعی به شرکت‌های فناوری هشدار داد. کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده پس از نظارت کامل بر رونق هوش مصنوعی از شرکت‌های فناوری درخواست کرد تا ادعاهای بی‌پایه و اساس نسبت به آن نداشته باشند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا FTC نسبت به هیجان های زودگذر در مورد هوش مصنوعی به شرکت‌های فناوری هشدار داد. کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده پس از نظارت کامل بر رونق هوش مصنوعی از شرکت‌های فناوری درخواست کرد تا ادعاهای بی‌پایه و اساس نسبت به آن نداشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً اف تی سی بیانیه ای را برای شرکت های بزرگ سیلیکون ولی و دیگر شرکت‌های حوزه هوش مصنوعی منتشر کرد و در آن به این شرکت ها هشدار داد تا در مورد کارایی محصولات خود ادعاهای نادرست یا غیر مستند مغایر با قوانین این سازمان نداشته باشند. این سازمان که هوش مصنوعی را تنها یک واژه مبهم میداند معتقد است شرکت ها از این واژه برای بازاریابی استفاده کرده اند.

همچنین در بخشی از بیانیه این سازمان آمده است که تبلیغ کنندگان به خاطر سر و صدای زیاد هوش مصنوعی نمی‌توانند از شرایط موجود و افزایش محبوبیت هوش مصنوعی سواستفاده نکنند.

طبق گزارش منتشر شده توسط فیوچریسم، اف تی سی نگران ادعاهای بی‌پایه و اساس شرکتها در مورد قابلیت های هوش مصنوعی است. به عنوان مثال برخی شرکت ها در مورد این قابلیت ها اغراق کرده که برخی از آن‌ها پشتوانه علمی ندارند. دیگر قابلیت های این فناوری نیز ممکن است تنها برای تعداد اندکی از کاربران قابل استفاده باشد.

این سازمان به شرکت ها اعلام کرد مراقب باشند محصولات ارائه شده مبتنی بر هوش مصنوعی واقعاً از این فناوری استفاده کند. طبق گفته این سازمان کارشناسان نیز باید ادعاهای شرکت ها را بررسی کرده و نسبت به استفاده از هوش مصنوعی در محصولات مطمئن شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال