سازگاری کامل گلکسی نوت ۲۰ با بازی های ایکس باکس

گوشی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا درمراسم آنلاین آنپکد ۲۰۲۰ سامسونگ رونمایی شد. این گوشی قدرتمند به همراه قلم   S Penبه عنوان یکی از مجهزترین گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. از قابلیت های مهم این گوشی که آن را محبوب گیمرها خواهد کرد سازگاری کامل آن با بازی های ایکس باکس است. به […]

گوشی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا درمراسم آنلاین آنپکد ۲۰۲۰ سامسونگ رونمایی شد. این گوشی قدرتمند به همراه قلم   S Penبه عنوان یکی از مجهزترین گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. از قابلیت های مهم این گوشی که آن را محبوب گیمرها خواهد کرد سازگاری کامل آن با بازی های ایکس باکس است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی گلکسی نوت ۲۰ کاربران را قادر می‌سازد تا به کنترلر های کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس متصل شده و از سرویس های آن استفاده کنند. پیش از این نیز فیل اسپنسر، مدیر بخش بازی های ویدیویی مایکروسافت اعلام کرده بود سرویس Xbox Game Pass ایکس باکس برای اندروید راه اندازی خواهد شد. این سرویس قادر است به طور مستقیم بازی های کنسولی نسل هشتم و نهم ایکس باکس را استریم کند. این بازی ها شامل ماینکرفت، هورایزن ۴ و گیرز ۵ خواهد بود.

پلتفرم اشتراکی Xbox Game Pass Ultimate در گوشی های گیمینگ گلکسی نوت ۲۰ از تاریخ ۱۵ سپتامبر و پس از فعال شدن سرویس های ابری xCloud در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. قابلیت اختصاصی Game Booster سامسونگ بر روی گوشی های گلکسی نوت ۲۰ این گوشی را به یک گوشی گیمینگ فوق‌العاده تبدیل خواهد کرد.

گلکسی نوت ۲۰ از یک نمایشگر با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز برخوردار است. چیپست این گوشی از نوع اگزینوس ۹۹۰  بوده و به همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال