مشخصات کامل گلکسی S23 اولترا پیش از رونمایی در دسترس قرار گرفت

پیش از رونمایی پرچمداران رده بالای سامسونگ مشخصات کامل گلکسی S23 اولترا در کنار دو مدل S23 و S23 اولترا افشا شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، علاوه بر مشخصات رسمی دو گوشی گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، اکنون مشخصات کامل مدل اولترا نیز در دسترس قرار گرفته است. بنظر […]

پیش از رونمایی پرچمداران رده بالای سامسونگ مشخصات کامل گلکسی S23 اولترا در کنار دو مدل S23 و S23 اولترا افشا شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، علاوه بر مشخصات رسمی دو گوشی گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، اکنون مشخصات کامل مدل اولترا نیز در دسترس قرار گرفته است. بنظر می رسد اطلاعات مربوط به آن نیز از طریق وب سایت نسخه فرانسوی این شرکت منتشر شده است.

طبق گزارش منتشر شده توسط سم موبایل، گلکسی اس ۲۳ اولترا مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در محیط های کم نور عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد.

این دوربین قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۱۰ برابری دارد و میتواند از لرزشگیر اپتیکال نیز پشتیبانی کند. تراشه به کار رفته در آن نیز اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجهز خواهد بود. در حالی که دو عضو دیگر این خانواده دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی بودند که همراه با آن یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین باتری مدل ساده ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت و در مدل پلاس ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت است.

گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا با رم های ۸ الی ۱۲ گیگابایت از نوع LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ و یا یک ترابایتی عرضه می شود. در هر سه مدل از سری گلکسی اس ۲۳ لایه ای از جنس گوریلا گلس ویکتوس ۲ روی صفحه نمایش را پوشانده است. دیگر ویژگی مدل اولترا حسگر اثر انگشت اولتراسونیک است که در زیر نمایشگر قرار دارد. همچنین بلندگوهای استریو دالبی اتموس و شارژ بی سیم و بیسیم معکوس نیز از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال