مشخصات کامل شیائومی 13T پیش از معرفی افشا شد

در حالی که شیائومی خود را برای معرفی گوشی جدید آماده می‌کند رندرها و برخی از تصاویر این گوشی به اینترنت راه پیدا کرده است. اکنون نیز مشخصات کامل این گوشی افشا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی شیائومی ۱۳ تی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا خواهد بود. شیائومی […]

در حالی که شیائومی خود را برای معرفی گوشی جدید آماده می‌کند رندرها و برخی از تصاویر این گوشی به اینترنت راه پیدا کرده است. اکنون نیز مشخصات کامل این گوشی افشا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی شیائومی ۱۳ تی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا خواهد بود. شیائومی طراحی این گوشی را بدون هیچگونه تغییری و مشابه مدل پرو انجام داده است. این گوشی در نسخه پایه با قیمت ۶۴۹ یورو به فروش می‌رسد.

طبق گزارش‌های منتشر شده شیائومی ۱۳ تی مجهز به یک نمایشگر به ابعاد ۶.۶۷ اینچ از نوع امولد خواهد بود. نرخ رفرش این نمایشگر ۱۴۴ هرتز است و در حالت حداکثری روشنایی پنل آن به ۲۶۰۰ نیت می‌رسد.

تراشه استفاده شده در این گوشی دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا است و قرار است به همراه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی به بازار عرضه شود. شیائومی در این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده کرده که می‌تواند از شارژ ۱۲۰ واتی و قابلیت Xiaomi Smart HyperCharge پشتیبانی کند.

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد که توسط شرکت لایکا بهینه سازی شده و به لرزشگیر اپتیکال مجهز است. در کنار دوربین اصلی دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری قرار گرفته است. همچنین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید نیز دو دوربین دیگر را همراهی می‌کند. شیائومی برای این گوشی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته که می‌توان در تماس‌های ویدیویی تصاویر مناسبی را ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال