بازی World of Tomorrow از سری انیمه‌ی Futurama برای گوشی‌های‌هوشمند منتشر می‌شود

دو شرکت Fox Interactive و TinyCo به صورت رسمی اعلام کردند که بازی جدیدی را برای گوشی‌های‌هوشمند مبتنی بر انیمه‌ی محبوب Futurama موسوم به World of Tomorrow  منتشر خواهند کرد. گفته می‌شود بازی جدید این دو شرکت از تهیه‌کنندگان اصلی این انیمه استفاده خواهد کرد تا بتواند داستانی جدید و منحصر به فرد را در دنیای بازی‌های گوشی‌های‌هوشمند و […]

دو شرکت Fox Interactive و TinyCo به صورت رسمی اعلام کردند که بازی جدیدی را برای گوشی‌های‌هوشمند مبتنی بر انیمه‌ی محبوب Futurama موسوم به World of Tomorrow  منتشر خواهند کرد. گفته می‌شود بازی جدید این دو شرکت از تهیه‌کنندگان اصلی این انیمه استفاده خواهد کرد تا بتواند داستانی جدید و منحصر به فرد را در دنیای بازی‌های گوشی‌های‌هوشمند و انیمه‌ به کاربران تحویل دهد.

بازی Futurama: Worlds of Tomorrow برای دو پلترم اندروید و iOS منتشر خواهد شد و از طریق گوگل‌پلی و اپ‌استور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. طرفداران این انیمه‌ی محبوب می‌توانند هم‌اکنون از گوگل‌پلی برای دریافت این بازی ثبت نام کنند تا وقتی که این بازی در گوگل‌پلی برای دانلود آماده شد، به آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.

تهیه‌کنندگان این بازی موبایلی اذعان کرده‌اند که سری جدید این بازی نسبت به سری پیشین آن که در سال 2015 منتشر شد محتوای بیشتری را به خود خواهد دید و قطعا می‌تواند کاربران را بیش از پیش سرگرم کند. نسخه‌ی جدید بازی موبایلی Futurama هنوز تاریخ رسمی را برای انتشار به خود ندیده اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده، این بازی برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال