ایرپادهای آینده می توانند نقش سمعک را ایفا کنند

خبرهای منتشر شده نشان می دهد اپل اکنون روی ساخت نوع جدیدی از ایرپادها متمرکز شده است که می تواند دما و وضعیت کلی بدن را اندازه گیری کنند. علاوه بر آن کارکردی شبیه به سمعک نیز خواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق گزارش های منتشر شده توسط وال […]

خبرهای منتشر شده نشان می دهد اپل اکنون روی ساخت نوع جدیدی از ایرپادها متمرکز شده است که می تواند دما و وضعیت کلی بدن را اندازه گیری کنند. علاوه بر آن کارکردی شبیه به سمعک نیز خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق گزارش های منتشر شده توسط وال استریت ژورنال ایرپاد های اولیه مجهز به حسگرهای پایش دما از طریق گوش به زودی به مرحله تولید می رسند. طبق این گزارش حسگرهای ساخته شده شبیه به اپل واچ سری ۸ کار می کنند. ایرپادهای جدید دیگر ویژگی های سلامتی برای نظارت بر وضعیت کلی بدن کاربر را نیز با خود خواهد داشت. علاوه بر آن در مورد این ایرپاد ادعا شده است که می‌تواند به عنوان سمعک نیز استفاده شود.

اپل هفته گذشته قابلیت جدیدی را از طریق به روز رسانی به ایرپاد پرو اضافه کرده است. این قابلیت با نام کانورسیشن بوست (Conversation Boost) امکان بهبود مکالمات در افراد کم شنوا را به وجود می آورد. در این فناوری از پرتو دیسی میکروفون و همچنین یادگیری ماشینی استفاده شده است. این فناوری ها قادر هستند صدای انسان را جدا سازی کنند. البته هنوز ارتباط بین فناوری جدید و ایرپاد نسل آینده اپل مشخص نشده است.

امکان اینکه ایرپاد بتواند نقش سمعک را برای مبتلایان به کم شنوایی ایفا کند بسیار کم است. زیرا عمر باتری آن برای یک روز کامل مناسب نیست. اما گزارش های منتشر شده از رفع مشکل شنوایی خفیف تا متوسط حکایت دارد. د به طوری که امکان دارد در سال آینده از ایرپاد هایی که نقش سمعک دارند نیز استفاده شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال