در آینده از جعبه فروش آیفون‎ها بعد رابط هدفون‎ها حذف می‎شود

زمانی که اپل سال گذشته تصمیم به حذف درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس گرفت، آن‎ها با قرار دادن یک رابط هدفون برای پورت لایتنینگ در جعبه‎ی فروش این دو گوشی، زندگی را برای کاربران راحت‎تر ساختند. این اقدام به این معنا بود که کاربرانی که هدفون‎های سیمی داشتند می‎توانستند […]

زمانی که اپل سال گذشته تصمیم به حذف درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس گرفت، آن‎ها با قرار دادن یک رابط هدفون برای پورت لایتنینگ در جعبه‎ی فروش این دو گوشی، زندگی را برای کاربران راحت‎تر ساختند. این اقدام به این معنا بود که کاربرانی که هدفون‎های سیمی داشتند می‎توانستند از آن‎ها به همراه آیفون جدید خود استفاده کنند.

گرچه به نظر می‎رسد اپل قصد دارد در آینده دیگر رابط هدفون را در جعبه‎ی فروش آیفون قرار ندهد. در یادداشت ارسال شده به سهام‎داران که به دست وب‎سایت MacRumors رسیده است، تحلیل‎گر شرکت Barclays بلین کرتیس اشاره کرده است که به عقیده‎ی او مدل‎های آیفون از سال 2018 به بعد احتمالا دیگر این لوازم جانبی را با خود به همراه نخواهند داشت. در یادداشت او چنین آورده شده است:

“ما اعتقاد داریم که امسال این روند حفظ می‎شود ولی در برهه‎ای از زمان اپل به این تصمیم خاتمه می‎دهد که به صورت بالقوه می‎تواند شروع آن با مدل 2018 آیفون باشد.”

به شکلی این اظهارنظر منطقی به نظر می‎آید چون ما تنها می‎توانیم تصویر کنیم که اپل بیشتر بر روی هدفون‎ها یا بی‎سیم یا هدفون‎هایی که از پورت لایتنینگ استفاده کنند، توجه دارد. در حقیقت، آخرین باری که اپل آیفون‎های جدید را معرفی کرد، چندین شرکت هدفون‎سازی پا پیش گذاشته و ظاهرا از تصمیم اپل نگران نبودند.

در هر صورت اگر اپل در نهایت این لوازم جانبی را از بسته‎بندی فروش آیفون حذف کند، بایستی به روند فروش آن به صورت جداگانه با قیمت 9 دلار ادامه دهد. گرچه با شیوع هدفون‎های بی‎سیم ما عقیده داریم به زودی کاربران بیشتری نیز به این نسل از لوازم‎جانبی رو آورند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال