اپلیکیشن Allo به دنبال به‎روزرسانی جدید قابلیت “Quick Selfie” و موارد متعدد دیگر را دریافت می‎کند

اپلیکیشن پیام‎رسانی Allo گوگل به زودی قابلیت‎های جدیدی دریافت می‎کند. براساس گزارشی که روز گذشته منتشر شد، یکی از قابلیت‎ها در به‎روزرسانی جدید “Quick Selfie” نامیده می‎شود. به دنبال این آپدیت، آیکون جدید دوربین در کنار کادر ورود متن قرار می‎گیرد. ضربه زدن بر روی این دکمه و دکمه‎ی شاتر دوربین باعث می‎شود کاربر بتواند تصویر […]

اپلیکیشن پیام‎رسانی Allo گوگل به زودی قابلیت‎های جدیدی دریافت می‎کند. براساس گزارشی که روز گذشته منتشر شد، یکی از قابلیت‎ها در به‎روزرسانی جدید “Quick Selfie” نامیده می‎شود. به دنبال این آپدیت، آیکون جدید دوربین در کنار کادر ورود متن قرار می‎گیرد. ضربه زدن بر روی این دکمه و دکمه‎ی شاتر دوربین باعث می‎شود کاربر بتواند تصویر سلفی خود را برای فرد دیگری که در مکالمه قرار دارد ارسال کند یا آن را بی‎خیال شود.

همین گزارش اشاره می‎کند که به زودی کاربران Allo امکان گرفتن پشتیبانی از گفتگوهای خود را خواهند داشت و امکان استفاده از قابلیت بک‎آپ و برگردان نسخه‎ی پشتیبانی به آن‎ها داده می‎شود. هم‎‎چنین کاربران می‎توانند به تصاویری که گرفته‎اند استیکرهای خود را اضافه کنند. آخرین آپدیت شایعه شده به انجام گفتگوهای گروهی در حالت ناشناس اشاره دارد. به یاد داشته باشید که هیچ‎ تضمینی نیست که این قابلیت‎های اشاره شده در Allo ظاهر شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال