آپدیت بعدی ویندوز 10 امکان شخصی‌سازی بیشتر سیستم‌عامل را به همراه خواهد داشت

انتظار می‌رود بروزرسانی بعدی مایکروسافت برای ویندوز 10 که از اهمیت بسیاری نیز برخوردار است، ماه نوامبر و با نام Threshold Wave 2 عرضه گردد. اینطور که مایکروسافت اعلام کرده، این بروزرسانی جدید، شامل مجموعه‌از ویژگی‌های جدید و همچنین امکانات بیشتر برای تغییر شکل ظاهری ویندوز می‌شود و مشکلات مربوط به باگ‌ها، کمتر مورد توجه این آپدیت […]

انتظار می‌رود بروزرسانی بعدی مایکروسافت برای ویندوز 10 که از اهمیت بسیاری نیز برخوردار است، ماه نوامبر و با نام Threshold Wave 2 عرضه گردد. اینطور که مایکروسافت اعلام کرده، این بروزرسانی جدید، شامل مجموعه‌از ویژگی‌های جدید و همچنین امکانات بیشتر برای تغییر شکل ظاهری ویندوز می‌شود و مشکلات مربوط به باگ‌ها، کمتر مورد توجه این آپدیت بوده است.

تصاویری که از نسخه‌های جدیدتر ویندوز 10 لو رفته، برخی از این ویژگی‌های جدید که قرار است به زودی به دست کاربران برسد را نشان می‌دهد. البته نباید تصور کنید که این بروزرسانی جدید، ویژگی‌های بسیار زیادی را به ویندوز 10 می‌آورد، نه اینطور نیست. در وقع هدف اصلی مایکروسافت از عرضه‌ی این بروزرسانی، منسجم کردن ویندوز و تغییر شکل سنتی و یکنواخت آن می‌باشد.

Future Windows 10 update to bring several visual tweaks 2

یکی از اولین مواردی که در این تصویر دیده می‌شود، عوض شدن شکل آیکون‌ها می‌باشد و این یعنی بالاخره مایکروسافت راضی شده تا آیکون‌های قدیمی ویندوز 7 را کنار بگذارد. هر چند نمی‌توان این مورد را یک پیشرفت و یا یک تحول بزرگ دانست، اما این موضوع باعث شده تا ویندوز 10 مدرن‌تر از قبل به نظر برسد.

همچنین این بروزرسانی شامل اضافه شدن افکت‌ها و انیمیشن‌های جدید به پنجره‌ی نرم‌افزارهای اختصاصی ویندوز می‌باشد. این مورد پیشتر هم وجود داشت اما تنها در سیستم‌های x86 که دلیل آن نیز مشخص نبود. مورد دیگر که شاید بتوان آن را یک تغییر جذاب نامید، طراحی دوباره منوی راست‌کلیک می‌باشد و جالب است بدانید که شکل ظاهری این بخش، شباهتی بسیار به آنچه در آخرین نسخه‌ی Windows Insider دیدیم، دارد.

همانطور که گفته شد، بروزرسانی Threshold Wave 2 قرار است در ماه نوامبر عرضه گردد و ویژگی‌ها و تغییرات زیادی را مخصوصا در بخش ظاهری ویندوز اعمال کند. اینکه TW2 چه تغییراتی دیگری را شامل می‌شود، هنوز مشخص نیست و باید منتظر انتشار اخبار بیشتری در این مورد از سوی مایکروسافت باشیم. همچنین انتظار می‌رود اواخر سال جاری، مایکروسافت با بروز کردن مرورگر Microsoft Edge، پشتیبانی از افزونه را نیز برای این مرورگر فعال نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال