G551 و G771، جدیدترین لپتاپ های گیمینگ Asus ROG

دیروز جامعه ی گیمران ایسوس، Republic of Gamers یا به اختصار ROG، جدیدترین سری لپتاپ های گیمینگ خود را از سری G، در دو مدل G551 و G771 معرفی کرد. این دو لپتاپ با جدیدترین سخت افزار ها به روز شده اند و یک سر و گردن از مدل های قبلی بالاترند. هر دو لپتاپ جدید، از آخرین […]

دیروز جامعه ی گیمران ایسوس، Republic of Gamers یا به اختصار ROG، جدیدترین سری لپتاپ های گیمینگ خود را از سری G، در دو مدل G551 و G771 معرفی کرد. این دو لپتاپ با جدیدترین سخت افزار ها به روز شده اند و یک سر و گردن از مدل های قبلی بالاترند.

هر دو لپتاپ جدید، از آخرین نسل از پردازنده های Core i7 شرکت اینتل بهره می برند. زاویه ی دید بسیار بالای 178 درجه و صفحه ی نمایش IPS با وضوح تصویر فول اچ دی بهره می برند. همچنین خروجی تصویر 4K-Ultra HD در این لپتاپ ها تعیبه شده است تا کاربران برای استفاده از فن آوری Trinity مشکلی نداشته باشند.

سیستم خنک کنندگی به کار گرفته شده در این لپتاپ ها بسیار هوشمندانه بوده است و سعی شده تا حد امکان، فن ها صدای کمتری را تولید کنند. لپتاپ های جدید سری G ایسوس از کارت گرافیک های 850M/860M بهره می برند و قدرت نسل هشتم از کارت های گرافیک nVIDIA به خوبی خودنمایی میکنند.صفحه ی نمایش استفاده شده در مدل G551 برابر با 15 اینچ و صفحه ی نمایش استفاده شده در مدل G771 برابر با 17 اینچ می باشد.

ASUS_G551_01

اما فن آوری Trinity نیز به خوبی در این G551 و G771 خودنمایی می کند به گونه ای که پورت های خروجی مورد نیاز بر روی هر دو مدل قرار گرفته اند و با استفاده از HDMI 1.4 یا Mini DisplayPort 1 می تواند تصویر در حال پخش در لپتاپ را به صورت مستقیم و همزمان به سه دستگاه دیگر منتقل کنید که همین موضوع نیازمند سخت افزاری قدرتمند می باشد که ایسوس به خوبی این موضوع را حل کرده است.

همکاری SonicMaster Premium و ASUS Golden Ear سبب شده است تا هدست های گیمینگ با صدای دالبی دیجیتال نیز همراه این لپتاپ های قدرتمند باشند تا بهترین تجربه ی ممکن به گیمر منتقل شود.

هنوز زمان عرضه ی رسمی لپتاپ های گیمینگ سری G شرکت ایسوس یعنی مدل های G551 و G771 و قیمت آنها مشخص نشده است اما طبق گفته ی ایسوس، به زودی باید منتظر اخبار جدیدی از G551 و G771 باشیم.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال