آشکار شدن صفحه پشتیبانی هدفون بی سیم جدید گلکسی بادز پلاس

شرکت سامسونگ در فوریه سال جاری بود که هدفون بی سیم جدید گلکسی بادز را به عنوان رقیب ایرپادز اپل معرفی و عرضه کرد. در این بین انتظار داریم بزودی برند کره ای نسل جدید این هدفون را با طراحی بهبودیافته و کیفیت صدا بهتر معرفی کند. به تازگی سامسونگ یک صفحه پشتیبانی محصولی را […]

شرکت سامسونگ در فوریه سال جاری بود که هدفون بی سیم جدید گلکسی بادز را به عنوان رقیب ایرپادز اپل معرفی و عرضه کرد. در این بین انتظار داریم بزودی برند کره ای نسل جدید این هدفون را با طراحی بهبودیافته و کیفیت صدا بهتر معرفی کند.

به تازگی سامسونگ یک صفحه پشتیبانی محصولی را با شماره مدل SM-R175 در وب سایت کره جنوبی خود فعال کرده است. گفته می شود این هدفون بی سیم جدید گلکسی بادز پلاس است که با مشخصات بروزرسانی شده، بزودی معرفی و عرضه خواهد شد.

تاکنون اطلاعات کافی درباره این مدل منتشر نشده و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. گزارش می گوید این مدل با قابلیت لغو نویز صدا همراست که در مدل پیشین شاهد آن نبودیم.

در حالی که صفحه پشتیبانی جزئیات کافی ارائه نمی دهد و حتی تصویری نیز در کار نیست، این نشانه ای می باشد که در آینده نزدیک سامسونگ محصول موردبحث را معرفی و عرضه می کند.

شاید در جریان رویداد 12 دسامبر این محصول گجت پوشیدنی رونمایی شود زیرا بهترین فرصت برای رونمایی است. این هدفون قطعا می تواند در کنار پرچمداران برجسته سامسونگ تجربه کاربری قابل توجهی را رقم زند.

بنابراین نباید گزارش ها را غیرحقیقی دانست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال