اولین تصاویر گلکسی C5 سامسونگ به بیرون درز کرد؛ بدنه‌ای فلزی

اگر خبرهای گذشته را دنبال کرده‌اید باید متوجه این موضوع شده باشید که سامسونگ به زودی سری جدیدی از گوشی‌های میان‌رده‌ی خود موسوم به گلکسی C رونمایی خواهد کرد. خبرهای گذشته تاجایی پیش رفتند که حتی مشخصات فنی گلکسی C5، یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی این سری، با شماره ساخت SM-C5000 فاش شد و حالا اطلاعات جدیدی […]

اگر خبرهای گذشته را دنبال کرده‌اید باید متوجه این موضوع شده باشید که سامسونگ به زودی سری جدیدی از گوشی‌های میان‌رده‌ی خود موسوم به گلکسی C رونمایی خواهد کرد. خبرهای گذشته تاجایی پیش رفتند که حتی مشخصات فنی گلکسی C5، یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی این سری، با شماره ساخت SM-C5000 فاش شد و حالا اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد محصول جدید سامسونگ بدنه‌ای فلزی خواهد داشت.

تصاویری که امروز در وب‌سایت‌های خبری مشاهده شده حکایت از این دارند که گلکسی C5 سامسونگ دارای بدنه‌ای با ضخامت بسیار کم و فلزی خواهد بود، درست همانند سری اول گلکسی A که جز میان‌رده‌های دیگر سامسونگ با بدنه‌ای پلاستیکی به حساب می‌آید. بار دیگر به تصاویر منتشر شده نگاه کرده و متوجه این موضوع خواهید شد که گلکسی C5 سامسونگ شباهت زیادی به گوشی‌های اخیر معرفی شده‌ی شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی دارد.

از بخش ظاهری گوشی کنار رفته و به سراغ مشخصات فنی این گوشی که در بنچمارک‌های اخیر ثبت شده می‌رویم. سامسونگ در قلب تپنده‌ی گلکسی C5، چیپست اسنپ‌دراگون 617 با هشت هسته پردازنده‌ی 1.5 گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405 به کار برده است. 4 گیگابایت حافظه رَم در این گوشی تعبیه شده تا خیال شما از داشتن مقدار مناسب رم راحت باشد. بر روی این سخت‌افزار نسبتا قدرت‌مند، نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی کار گذاشته شده که چندوچون نسخه‌ی 6.0.1 پلتفرم محبوب اندروید را برای کاربران به نمایش خواهد گذاشت. در یکی از تصاویر منتشر شده می‌توان فلش دو‌تایی را نیز برای دوربین اصلی گوشی مشاهده کرد که نشان می‌دهد سامسونگ روی دوربین گلکسی C5 حساب ویژه‌ای را باز کرده است.

همان‌طور که می‌بینید اطلاعات فاش شده از این گوشی‌ آن‌چنان که انتظار داشتیم کامل نیست؛ برای مثال زمان معرفی این گوشی به همراه مناطقی که در آن عرضه خواهد شد مشخص نشده، ولی باتوجه به اطلاعاتی که روز به روز از این گوشی منتشر می‌شود می‌توان به این نکته رسید که زمان معرفی میان‌رده‌های جدید سامسونگ نباید خیلی هم دور باشد. براساس شایعات منتشر شده می‌توانید زمان معرفی این گوشی را تا پایان خردادماه برای خود در تقویم‌های‌تان ثبت کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال