ماه آینده بروزرسانی اندروید 5.1.1 در اختیار دارندگان Galaxy Note 4 قرار می‌گیرد

سپتامبر سال گذشته بود که سامسونگ گوشی‌هوشمند Galaxy Note 4 را معرفی نمود و یک ماه بعد نیز آن را عرضه نمود. پس از اینکه اندروید 5.0 برای این گوشی‌هوشمند منتشر شد حالا Sammobile به صورت رسمی اعلام کرده که اندروید 5.1.1، اواخر ماه ژولای (اوایل مرداد ماه) برای دارندگان این گوشی‌هوشمند عرضه خواهد شد. زمانی […]

سپتامبر سال گذشته بود که سامسونگ گوشی‌هوشمند Galaxy Note 4 را معرفی نمود و یک ماه بعد نیز آن را عرضه نمود. پس از اینکه اندروید 5.0 برای این گوشی‌هوشمند منتشر شد حالا Sammobile به صورت رسمی اعلام کرده که اندروید 5.1.1، اواخر ماه ژولای (اوایل مرداد ماه) برای دارندگان این گوشی‌هوشمند عرضه خواهد شد.

زمانی که این بروزرسانی در اختیار کاربران قرار گرفته و آنها نیز سیستم‌عامل خود را بروز نمایند، Galaxy Note 4 جزو 1 درصد از گوشی‌هایی که به این نسخه‌ از سیستم‌عامل اندروید بروزرسانی شده‌اند، قرار خواهد گرفت. پیشتر نیز این بروزرسانی برای گوشی‌هوشمند LG G Flex 2 در کشورهای هند و کره عرضه شده است.

اما اگر در مورد این بروزرسانی اطلاعات زیادی ندارید، باید بدانید که اندروید 5.1.1 یک بروزرسانی بزرگ برای دستگاه‌های هوشمند نخواهد بود و تنها ایرادات کوچک، باگ‌ها و عملکرد تلفن شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال