تست باتری گلکسی نوت 7 خبر از بهبود آن در مقایسه با نسل قبلی دارد

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در تست‎های مختلفی که در رابطه با عمر باتری آن گرفته شده است رفتار نامتناقضی را نشان داده است. حالا وب‎سایت فون‎آرنا تصمیم گرفته است که چندین بار تست باتری خود را برای گرفتن نتایج قابل اطمینانی از باتری این گوشی انجام دهد. نتایجی که این وب‎سایت به دست آورده […]

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در تست‎های مختلفی که در رابطه با عمر باتری آن گرفته شده است رفتار نامتناقضی را نشان داده است. حالا وب‎سایت فون‎آرنا تصمیم گرفته است که چندین بار تست باتری خود را برای گرفتن نتایج قابل اطمینانی از باتری این گوشی انجام دهد.

نتایجی که این وب‎سایت به دست آورده است نشان از این دارد که گلکسی نوت 7 از نظر باتری در بین تمامی سری گوشی‎های خانواده‎ای نوت از جمله نسل قبلی خود یعنی نوت 5 و قبل از آن نوت 4 بهتر است.

در حقیقت اگر به آمار تصویر زیر نگاه کنید، می‎توانید مشاهده کنید که در هر نسل از اعضای خانواده‎ی نوت سامسونگ پیشرفت قابل توجهی دیده می‎شود. در مقیاسه با نوت 4، عمر باتری در نوت 7 در حدود 12 درصد بهتر شده است. از نوت 5 این مقدار افزایش در حدود 7 درصدی داشته است.

تست باتری گلکسی نوت 7

البته این وب‎سایت اشاره می‎کند که این آمار در رابطه با مدل دارای چیپست اگزینوس این گوشی به دست آمده است و مدل فروخته شده در کشور آمریکا با داشتن چیپست اسنپ‎دراگون نتایج اندکی کمتر به دست خواهد آورد. به نحوی که مقدار آمار به دست آمده توسط این گوشی در حدود 7 ساعت و 55 دقیقه است. این‎که چنین اختلافی در عملکرد در دنیای واقعی و به دنبال کار با این گوشی (یعنی جدا از تست‎ها) نیز دیده می‎شود معلوم نیست.

این تست هم‎چنین گوشی آیفون 6 اس پلاس اپل را نیز بررسی می‎کند که باید آن را بزرگترین رقیب نوت 7 دانست. نتایج به دست آمده توسط این گوشی مشابه با نوت 5 و تفاوت آن با نوت 7 مجددا باید گفت در حد 7 درصد است.

باید اشاره داشت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوشی گلکسی نوت 7 می‎توانید لینک زیر را مشاهده کنید:

نقد و بررسی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ – بزرگ‎اندیشی

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال