رندرهای مفهومی گلکسی نوت 8 بی‎نظیر هستند

بایستی تایید کنیم که سامسونگ در طراحی گوشی گلکسی S8 بی‎نظیر عمل کرد. نمایشگر خمیده و حواشی حداقل اطراف آن به این شرکت کره‎ای اجازه‎ی ساخت گوشی را داد که تمام نمایشگر حس شود. بنابراین این سوال شکل می‎گیرد که آیا سامسونگ قادر به این خواهد بود در طراحی گلکسی نوت 8 خود را نیز […]

بایستی تایید کنیم که سامسونگ در طراحی گوشی گلکسی S8 بی‎نظیر عمل کرد. نمایشگر خمیده و حواشی حداقل اطراف آن به این شرکت کره‎ای اجازه‎ی ساخت گوشی را داد که تمام نمایشگر حس شود. بنابراین این سوال شکل می‎گیرد که آیا سامسونگ قادر به این خواهد بود در طراحی گلکسی نوت 8 خود را نیز شکست دهد؟

 می‎بایست صبر کرد و دید اما در حال حاضر طراحی به اسم Muhsin M. Belaal Auckburaully با کانال طراحی DBS در یوتیوب همکاری داشته‎ است تا از چیزی که فکر می‎کنند (و امیدوارند) گلکسی نوت 8 به آن شکل طراحی شود، رندرهای مفهومی فوق‎العاده زیبایی ایجاد کنند. همان‎طور که در تصاویر زیر می‎توانید ببینید، بنیاد ساخت این گوشی براساس طراحی گوشی S8 سامسونگ و آن را به فراتر پیش بردن است، گرچه به شکل جالبی این گوشی با نمایشگر تخت‎تری تصور می‎شود، برخلاف نوت 7 که نمایشگر خمیده‎تری داشت. البته این تصمیم الزاما بد نیست.

هم‎چنین تصور می‎شود این گوشی مجهز به سیستم دوربین دوگانه باشد، اگر به یاد داشته باشید S8 نیز شایعه شده بود مجهز به این سیستم خواهد بود که در نهایت به حقیقت نپیوست. هم‎چنین یک منطقه/ دکمه‎ی کوچک زیر دوربین به چشم می‎خورد که مطمئن نیستیم حسگر اثرانگشت باشد، گرچه امیدواریم که در نوت 8 سامسونگ این سنسور را زیر نمایشگر قرار دهد.

تصاویر مفهومی نوت 8 سامسونگ را زیر می‎توانید مشاهده کنید: