فروش گلکسی نوت 7 سامسونگ از هفتم مهرماه دوباره آغاز خواهد شد

در تاریخ 12 شهریورماه، سامسونگ به صورت رسمی فراخوانی تمامی 2.5 میلیون واحد دستگاه گلکسی نوت 7 فروخته شده تا آن زمان را اعلام کرد. همان‎طور که یقینا تا الان باید دانسته باشید، دلیل این کار باتری‎های معیوب این گوشی‎ها بوده است که بیش از حد داغ و سبب آتش گرفتن این گوشی می‎شدند. بعد […]

در تاریخ 12 شهریورماه، سامسونگ به صورت رسمی فراخوانی تمامی 2.5 میلیون واحد دستگاه گلکسی نوت 7 فروخته شده تا آن زمان را اعلام کرد. همان‎طور که یقینا تا الان باید دانسته باشید، دلیل این کار باتری‎های معیوب این گوشی‎ها بوده است که بیش از حد داغ و سبب آتش گرفتن این گوشی می‎شدند.

بعد از اعلام این خبر از سوی این شرکت کره‎ای، سامسونگ و همکارهای تجاری‎اش فروش گلکسی نوت 7 را متوقف کردند، امری که برای عموم مردم قابل درک بود. حالا طبق اخباری که به گوش می‎رسد واحدهای جایگزین، برای آن دسته از افرادی که قبل از 12 شهریورماه این فبلت را دریافت کرده بودند، روانه‎ی بعضی از بازارهای فروش شده است (و طی هفته‎ی آینده به کشورهای بیتری نیز خواهد رسید).

ولی این بین سامسونگ چه برنامه‎ای برای افرادی که نوت 7 معیوبی نخریده‎اند و دوست دارند یک واحد مطمئن و امن داشته باشند، در نظر گرفته است؟ برای این دسته از افراد تاریخی مشخص شده است. بر اساس گفته‎ی یکی از سخنگویان این شرکت، سامسونگ فروش گوشی گلکسی نوت 7 را از تاریخ هفتم مهرماه در کره‎جنوبی، و هم‎چنین “سایر کشورها زمانی که شرایط اجازه دهند”، ادامه خواهد داد.

بنابراین می‎توان فرض کرد که در اوایل مهرماه شاهد این هستیم که فروش این گوشی در بعضی از کشورها دوباره شروع شود. امیدواریم که تا آن موقع تمامی دستگاه‎های معیوب تعویض شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال