گلکسی نوت 8 سامسونگ از نمایشگر 6.3 اینچی و دوربین دوگانه بهره می‌برد

اگر به یاد داشته باشید گوشی Galaxy S8 بیشترین آمار مربوط به اطلاعات درز شده و تصاویر را به خود اختصاص داده بود و حال به نظر می‎رسد که این چرخه با گوشی گلکسی نوت 8 دوباره تکرار می‎شود. آخرین اطلاعات مطرح شده در خصوص این دستگاه اعلام می‎کنند که آخرین گوشی از سری نوت […]

اگر به یاد داشته باشید گوشی Galaxy S8 بیشترین آمار مربوط به اطلاعات درز شده و تصاویر را به خود اختصاص داده بود و حال به نظر می‎رسد که این چرخه با گوشی گلکسی نوت 8 دوباره تکرار می‎شود. آخرین اطلاعات مطرح شده در خصوص این دستگاه اعلام می‎کنند که آخرین گوشی از سری نوت سامسونگ سنت همیشگی سامسونگ را در ساخت پرچم‎دارهای بزرگتر به دنبال هر عرضه‎ی جدید ادامه می‎دهد و این مرتبه مجهز به یک نمایشگر 6.3 اینچی خواهد بود.

البته بایستی به چند نکته اشاره کنیم، ابتدا، به لطف روند جدید در ساخت گوشی‎های هوشمند با نمایشگرهای طویل‎تر، ابعاد 6.3 اینچی مذکور معنای خود را اندکی از دست می‎دهد چون استفاده از نسبت تصویر طویل‎تر (18.5:9) به معنای این بوده که مساحت نمایشگر به نوعی به نسبت نسبت تصویر 16:9 نمایشگر کوچکتر است. از طرف دیگر اما، هم‎چنین معنای این تصمیم این است که این نمایشگر به شکل بارزی طویل‎تر است که می‎تواند برای افراد دارای دستان کوچک یا کسانی که بخواهند از آن با یک دست استفاده کنند، مشکل‎آفرین باشند. برای این‎که بخواهیم مقایسه کنیم، گوشی+Galaxy S8 سامسونگ در حال حاضر بزرگترین پرچم‎دار سامسونگ در طول سابقه‎ی این شرکت است که از یک نمایشگر نسبتا کوچکتر 6.2 اینچی استفاده می‎کند.

به همراه این اطلاعات، خبر دیگری نیز مبنی بر این شنیده می‎شود که نوت 8 مجهز به سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی خواهد بود و براساس اطلاعاتی که تا به الان ما داریم، تنها تفاوت اصلی بین S8 و Note 8 اندازه‎ی نمایشگر، دوربین و شاید استفاده از قلم نوری S Pen باشد. منبع اطلاعاتی این خبر یکی از کاربران شبکه‎ی اجتماعی Weibo است که سابقه‎ی نسبتا قابل قبولی در رابطه با اخبار مربوط به سامسونگ دارد.