نقص دوربین گلکسی اس ۲۳ در هنگام بزرگنمایی ۳۰ برابری

نقص دوربین گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در هنگام زوم ۳۰ برابری باعث می‌شود تا امکان استفاده از این برنامه وجود نداشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، باگ موجود در گلکسی اس ۲۳ امروز توسط رییس انجمن سامسونگ خبر رسانی شد. به دلیل وجود این نقص نرم افزاری دوربین گلکسی اس ۲۳ […]

نقص دوربین گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در هنگام زوم ۳۰ برابری باعث می‌شود تا امکان استفاده از این برنامه وجود نداشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، باگ موجود در گلکسی اس ۲۳ امروز توسط رییس انجمن سامسونگ خبر رسانی شد. به دلیل وجود این نقص نرم افزاری دوربین گلکسی اس ۲۳ در زمان استفاده از زوم ۳۰ برابری از کار می افتد. به گفته بخش نرم افزاری سامسونگ دلیل ایجاد این مشکل جابجایی سریع دوربین ها و عدم یکپارچگی زمانی بین آنها است. سامسونگ قصد دارد این باگ نرم افزاری را از طریق وصله نرم افزاری برطرف کند. آپدیت مورد نظر نیز احتمالا در ماه آوریل منتشر خواهد شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزچاینا، هنوز سامسونگ در مورد وصله نرم.افزاری ایجاد کننده این مشکل صحبتی نکرده است. در هر صورت طبق گفته سامسونگ این باگ نرم افزاری در ماه آینده برطرف خواهد شد.

روز گذشته نیز اعلام شد ۱۸ نقص نرم افزاری در مودم های سامسونگ وجود دارد که توسط تیم پروجکت زیرو گوگل شناسایی شده بودند. طبق ادعای سامسونگ تاکنون ۵ مورد این نیز مشکلات برطرف شده و نقص ۶ نیز با استفاده از بروزرسانی ماه آینده برطرف خواهد شد. احتمال دارد این مورد با نقص ایجاد شده در دوربین گلکسی اس ۲۳ در ارتباط باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال