تصاویر و ویدیوی گلکسی S23 پیش از رونمایی منتشر شد

اخیرا تصاویری از گوشی گلکسی S23 سامسونگ منتشر شد که در آن طراحی این گوشی و پنل پشتی آن قابل مشاهده است. همچنین ویدیویی نیز منتسب به آن در فضای اینترنت قرار گرفت که تایید کننده تصاویر قبلی می باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در ویدیویی که مربوط به این گوشی منتشر […]

اخیرا تصاویری از گوشی گلکسی S23 سامسونگ منتشر شد که در آن طراحی این گوشی و پنل پشتی آن قابل مشاهده است. همچنین ویدیویی نیز منتسب به آن در فضای اینترنت قرار گرفت که تایید کننده تصاویر قبلی می باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در ویدیویی که مربوط به این گوشی منتشر شد تصاویر آن از زوایای مختلف قابل مشاهده است. در این ویدیو گوشی پرچمدار سامسونگ دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی و یک حفره در بالای آن برای قرارگیری دوربین سلفی است. طبق خبرهای غیررسمی گلکسی اس ۲۳ اواسط بهمن ماه معرفی خواهد شد.

پیش از رونمایی رسمی این گوشی اکنون تصاویری از آن منتشر شد که اطلاعاتی از آن را فاش می کند. تمرکز اصلی سامسونگ در این گوشی پرچمدار روی طراحی جدید بوده است. احتمالا این گوشی در پنل پشتی خود به جای جزیره دوربین دارای سه دوربین مجزا خواهد بود. در تصویر نمونه ای از گوشی گلکسی S23 دیده میشود که در پنل پشتی آن سه دوربین به نمایش گذاشته شده است. احتمالا مدل اولترا این گوشی دارای دوربین های بهتری خواهد بود.

طبق اعلام کوالکام  گوشی های گلکسی S23 در تمام دنیا با پردازنده اسنپدراگون ساخته و عرضه خواهد شد و دیگر خبری از پردازنده اگزینوس ۲۳۰۰ نیست. طبق شایعه های دیگر این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهمراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال