گلکسی اس۲۳ با محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 در برابر سقوط مقاومت بالایی دارد

طبق اعلام سامسونگ به دلیل وجود محافظ گوریلا گلس ویکتوس دو در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ این گوشی ها دارای مقاومت بالایی در برابر سقوط هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رابطه نزدیک سامسونگ با شرکت کورنینگ باعث می شود سامسونگ اولین شرکتی باشد که از شیشه های محافظ این شرکت […]

طبق اعلام سامسونگ به دلیل وجود محافظ گوریلا گلس ویکتوس دو در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ این گوشی ها دارای مقاومت بالایی در برابر سقوط هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رابطه نزدیک سامسونگ با شرکت کورنینگ باعث می شود سامسونگ اولین شرکتی باشد که از شیشه های محافظ این شرکت استفاده می کند. طبق گزارش جی اس ام آرنا گلکسی اس ۲۳ سامسونگ اولین گوشی با محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ در بازار خواهد بود. این محافظ می تواند مقاومت خوبی در برابر سقوط از ارتفاع کم ارائه کند. طبق گفته کورنینگ وجود این شیشه در گوشی هوشمند باعث می شود تا از سقوط یک متری روی بتن و یا ۲ متری روی آسفالت سالم بماند. از طرفی افزایش مقاومت آن در برابر سقوط مقاومت آن در برابر خط و خش را کاهش داده است.

کورنینگ نیز در بیانیه خود این مورد را تایید کرده و گفته است سامسونگ اولین شرکتی است که به محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ دسترسی دارد. البته در این اعلام به اسم گلکسی اس ۲۳ اشاره نشده است. از طرفی سامسونگ در مورد استفاده از این محافظ تاکید کرده است. علاوه بر محافظت از نمایشگر، این محافظ از پنل پشتی نیز محافظت خواهد کرد. سال گذشته گوشی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به محافط صفحه ویکتوس پلاس مجهز بود.