گلکسی S23 به عنوان آخرین پرچمدار این خانواده معرفی می شود

پیش از عرصه گوشی های تاشو توسط سامسونگ خانواده گلکسی S و نوت از پرچم ایران این شرکت محسوب میشدند. اما اکنون بنظر می‌رسد پس از حذف سری نوت، اکنون این سرنوشت برای خانواده گلکسی S نیز تکرار شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از عرضه گوشی های تاشو سامسونگ در […]

پیش از عرصه گوشی های تاشو توسط سامسونگ خانواده گلکسی S و نوت از پرچم ایران این شرکت محسوب میشدند. اما اکنون بنظر می‌رسد پس از حذف سری نوت، اکنون این سرنوشت برای خانواده گلکسی S نیز تکرار شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از عرضه گوشی های تاشو سامسونگ در سالهای اخیر سری گلکسی S این شرکت مانند گذشته هیجان انگیز نبوده و اکنون به نوعی یک گوشی معمولی به حساب می آید.

سامسونگ با بهبود عملکرد گوشی های تاشو تلاش کرد تا آنها را به اعضای اصلی این بازار تبدیل کند. این شرکت کره ای برای این هدف سرمایه گذاری های کلانی انجام داد. بطوریکه اکنون دو گوشی زد فلیپ و زد فولد در بازار شناخته شده هستند. اما برای اینکه گوشی های تاشو خود را در بازار به یک عضو اصلی تبدیل کند باید از تمرکز روی مدل های دیگر بکاهد. به همین دلیل احتمالا از سال آینده سری گلکسی S دیگر پرچمدار اصلی سامسونگ محسوب نمیشود و گوشی های تاشو جای آن را خواهند گرفت.

از طرفی سامسونگ تلاش می کند تا فروش گوشی های تاشو را افزایش دهد. بنابراین نباید رقیبی برای آنها در بازار وجود داشته باشد. احتمالا پس از معرفی مدل های بعدی گوشی تاشو یعنی زد فولد و زد فلیپ ۵ تمرکز سامسونگ بطور چشمگیری روی گوشی های تاشو خواهد بود. غول کره ای مانند دیگر شرکت ها بطور همزمان روی چندین دستگاه متمرکز نخواهد شد و قصد دارد تنها گوشی های تاشو را به عنوان عضو اصلی سبد محصولات در نظر بگیرد.