احتمالا گلکسی S23 نسبت به نسل قبل ۵۰ درصد عملکرد بهتر خواهد داشت

خبرهای تایید نشده می گوید احتمالا گلکسی S23 عملکرد بهتری نسبت به نسخه های قبلی خود خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شایعات و اخبار زیادی در رابطه با عملکرد پرچم دار بعدی سامسونگ منتشر شده است. اخیرا نیز خبری در مورد عملکرد این گوشی منتشر شد که نشان می دهد […]

خبرهای تایید نشده می گوید احتمالا گلکسی S23 عملکرد بهتری نسبت به نسخه های قبلی خود خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شایعات و اخبار زیادی در رابطه با عملکرد پرچم دار بعدی سامسونگ منتشر شده است. اخیرا نیز خبری در مورد عملکرد این گوشی منتشر شد که نشان می دهد عملکرد آن نسبت به نسخه قبلی ۵۰ درصد بیشتر است. زیرا در این گوشی از نسخه اورکلاک شده پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده شده است. به همین دلیل قدرت پردازشی آن نسبت به نسخه قدیمی بسیار بالاتر است.

یکی از افشاگران دنیای موبایل به نام احمد قویدر، در راستای شایعات قبلی اطلاعات دقیق تری را در توییتر در رابطه با سری گلکسی S23 منتشر کرده است.در این اطلاعات آمار و ارقامی به چشم میخورد که نشان دهنده عملکرد بهتر گوشی گلکسی S23 است.

در پست توییتری این افشاگر به عملکرد پردازشی تراشه گوشی اشاره شده است. این گوشی در زمینه عملکرد پردازشی ۳۶ درصد و در بخش عملکرد گرافیکی نیز ۴۸ درصد نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته است. همچنین در واحد پردازش هوش مصنوعی نیز شاهد بهبود ۶۰ درصدی نسبت به نسل قبل هستیم.

گوشی گلکسی S23 قرار است همراه با تراشه مجهز به معماری ۴ نانومتری و سیستم خنک کنندگی بالاتر از مدل قبلی عرضه شود. بدین ترتیب دمای این گوشی در هنگام اجرای کارهای سنگین متعادل باقی مانده و در مصرف انرژی نیز بهینه خواهد بود.