احتمالا گلکسی S24 با رم و حافظه داخلی بالاتر عرضه می‌شود

در حالیکه زمان زیادی از عرضه گوشی گلکسی S23 نگذشته است اما اکنون شایعاتی منتشر شده که نشان می دهد نسل بعدی این گوشی احتمالا دارای رم و حافظه داخلی بالاتر خواهد بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ سری گلکسی اس ۲۳ را با بهبودهای بیشتری نسبت به نسل قبل خود […]

در حالیکه زمان زیادی از عرضه گوشی گلکسی S23 نگذشته است اما اکنون شایعاتی منتشر شده که نشان می دهد نسل بعدی این گوشی احتمالا دارای رم و حافظه داخلی بالاتر خواهد بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ سری گلکسی اس ۲۳ را با بهبودهای بیشتری نسبت به نسل قبل خود عرضه کرد. به عنوان مثال عملکرد آن بهمراه شارژ دهی نسبت به قبل بهتر شده است. البته این نمی تواند دلیلی برای عدم بهبود در گوشی های نسل بعدی باشد.

یک منبع دنیای فناوری با نام Tarun Vats در توییتر اعلام کرد سامسونگ در ساخت گوشی نسل بعدی یعنی گلکسی اس ۲۴ و ۲۴ پلاس از ۱۲ گیگابایت رم و حتی ۱۶ گیگابایت در نوع اولترا استفاده خواهد کرد.

این منبع می گوید علاوه بر رم حافظه داخلی این دستگاه ها نیز افزایش می یابد. مدل های پایه به جای ۱۲۸ گیگابایت با حافظه ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شوند. همچنین احتمالا عملکرد دستگاه در زمینه مولتی تسکینک نیز افزایش خواهد یافت. پیش از این سامسونگ تنها در مدل گلکسی اس ۱۰ پلاس از رم ۱۲ گیگابایت استفاده کرده بود که مربوط به سال ۲۰۱۹ بود.

در حال حاضر تا معرفی گوشی های خانواده گلکسی اس ۲۴ فاصله زیادی داریم. با این وجود اکنون میتوان برخی ویژگی های این گوشی ها را حدس زد. احتمالا پردازنده بکار رفته در این مدل ها نیز نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با حافظه USF 4.1 خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال