آیا آپدیت لالی‌پاپ برای Galaxy S4 Mini عرضه می‌شود؟

شرکت مخابراتی انگلستانی Three در پاسخ به سوال یکی از کاربران در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، اعلام کرد که آپدیت لالی‌پاپ برای گوشی‌هوشمند Galaxy S4 Mini عرضه نخواهد شد. دلیل عدم عرضه‌ی این بروزرسانی، محدودیت‌های حافظه‌ی رم در این گوشی با داشتن 1534 مگابایت حافظه، اعلام شده است. البته این موضوع تنها توسط این شرکت مخابراتی […]

شرکت مخابراتی انگلستانی Three در پاسخ به سوال یکی از کاربران در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، اعلام کرد که آپدیت لالی‌پاپ برای گوشی‌هوشمند Galaxy S4 Mini عرضه نخواهد شد. دلیل عدم عرضه‌ی این بروزرسانی، محدودیت‌های حافظه‌ی رم در این گوشی با داشتن 1534 مگابایت حافظه، اعلام شده است.

البته این موضوع تنها توسط این شرکت مخابراتی اعلام نشده و آنها اعلام کردند که یک نامه‌ی رسمی نیز از سوی سامسونگ دریافت کرده‌اند. در واقع محدودیت‌های حافظه‌ی رم، موضوعی است که توسط سامسونگ اعلام شده و شرکت Three، چیزی از خود بیان نکرده.

اما جالب است بدانید که چند ساعت بعد از این موضوع، یکی از کاربران خبری را در صفحه‌ی رسمی شعبه‌ی ایرلند از شرکت Three مشاهده کرده که اعلام شده، این بروزرسانی برای Galaxy S4 Mini عرضه می‌شود! همچنین، بروزرسانی این دستگاه‌ها نیز در آینده‌ی نزدیک آغاز خواهد شد که خبر بسیار خوبی برای صاحبان S4 Mini می‌باشد.

اینکه چرا سامسونگ این موضوع را اعلام کرده، هنوز مشخص نیست و اینکه چرا که 1.5 گیگابایت حافظه‌ی رم این گوشی، چه محدودیت‌های به وجود خواهد آورد چرا که بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار با 1 گیگابایت حافظه‌ی رم، از اندروید 5.0 استفاده می‌کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال