گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ مجوز FCC را دریافت کردند

تقویم روز دیگری را جلو رفته است تا شاهد انتشار اطلاعات دیگری در رابطه با پرچم‎دارهای در پیش روی سامسونگ باشیم. در حال حاضر اطلاعات مربوط به ظاهر گوشی‎های گلکسی اس 8 و S8+ سامسونگ، قیمت و تاریخ رونمایی رسمی از آن‎ها منتشر شده است. امروز اطلاعات دیگری مبنی بر این شنیده می‎شود که این دستگاه […]

تقویم روز دیگری را جلو رفته است تا شاهد انتشار اطلاعات دیگری در رابطه با پرچم‎دارهای در پیش روی سامسونگ باشیم. در حال حاضر اطلاعات مربوط به ظاهر گوشی‎های گلکسی اس 8 و S8+ سامسونگ، قیمت و تاریخ رونمایی رسمی از آن‎ها منتشر شده است. امروز اطلاعات دیگری مبنی بر این شنیده می‎شود که این دستگاه مجوز FCC را دریافت کرده است. این مجوز هم‎چنین شماره مدل‎های این دستگاه‎ها برای بازار موبایل آمریکا را مشخص می‎کند.

تصاویر بالا نشان می‎دهند که گوشی Galaxy S8 سامسونگ در ویتنام ساخته می‎شود و دارای شماره‎ مدل‎های SM-G950U, SM-G950U1 و SM-G950W است. بنابراین می‎توانیم انتظار داشته باشیم کاربران آمریکایی حداقل سه مدل از گوشی گلکسی اس 8 را دریافت می‎کنند.

تصویر دیگری که ما در بالا مشاهده می‎کنیم مربوط به برادر بزرگتر گلکسی اس 8 یعنی Galaxy S8+ است. این گوشی نیز در سه مدل به شماره مدل‎های SM-G955U, SM-G955U1 و SM-G955W به بازار خواهد آمد.

براساس گزارش سازمان FCC، هر دو گوشی از فناوری شارژ بی‎سیم بهره خواهند بود.

گفته می‎شود گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ مجهز به یک نمایشگر 5.8 اینچی بدون حاشیه و فاقد دکمه‎ی هوم است، حسگر اثرانگشت در پشت آن در کنار دوربین قرار دارد و از یک دکمه‎ی اختصاصی جدید برای هوش‎‌مصنوعی جدید سامسونگ یعنی Bixby بهره می‎برد که پاسخ سامسونگ به الکسای آمازون و Google Assistant است.

 Galaxy S8+ یک نمایشگر بزرگتر آمولد 6.2 اینچی و باتری بزرگتر 3500 میلی‎آمپرساعتی دارد، در حالی‎که گنجایش پرچم‎دار کوچکتر سامسونگ 3000 میلی‎آمپر ساعت است.

براساس منابع خبری قیمت مدل 5.8 اینچی 799 یورو خواهد بود و علاقه‎مندان با پرداخت 100 یورو بیشتر می‎توانند Galaxy S8+ را به قیمت 899 یورو تهیه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال