تصاویر باتری گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 سامسونگ منتشر شد

کم‏ کم پازل مشخصات مربوط به گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 سامسونگ کامل می‎شود. به دنبال درز تصویر بسته‎بندی فروش این دو دستگاه (که در بالا مشاهده می‎کنید) به بیرون، حالا تصاویری از باتری‎های آن‎ها نیز منتشر شده است. همان‎طور که شایعه شده بود، گوشی 5.8 اینچی گلکسی S8 مجهز به یک باتری 3000 میلی‎آمپرساعتی […]

کم‏ کم پازل مشخصات مربوط به گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 سامسونگ کامل می‎شود. به دنبال درز تصویر بسته‎بندی فروش این دو دستگاه (که در بالا مشاهده می‎کنید) به بیرون، حالا تصاویری از باتری‎های آن‎ها نیز منتشر شده است.

همان‎طور که شایعه شده بود، گوشی 5.8 اینچی گلکسی S8 مجهز به یک باتری 3000 میلی‎آمپرساعتی خواهد بود و برادر بزرگتر این گوشی یعنی +S8 با ابعاد 6.2 اینچ، یک باتری 3500 میلی‎آمپرساعتی خواهد داشت. اگر بخواهیم مقایسه کنیم باتری گوشی 5.1 اینچی گلکسی اس 7 از نوع 3000 میلی‎آمپرساعتی است و مدل اج 5.5 اینچی پرچم‎دار سال قبل سامسونگ، یک باتری 3600 میلی‎آمپرساعتی دارد.

البته، همان‎طور که در نقد گوشی LG G6 به اطلاع رساندیم، ابعاد نمایشگر اجازه به مقایسه‎ی مستقیم مساحت صفحه‎نمایش بین نمایشگرها با نسبت‎های تصویر متفاوت، نمی‎دهد. با توجه به این‎که دو گوشی S8 مجهز به چیپست‎های 10 نانومتری هستند، می‌توانیم انتظار عمر باتری خوبی را با وجود اختلاف اندک بین ظرفیت باتری‎ها و ابعاد نمایشگر، داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال