رزولوشن پیش‎فرض نمایشگرهای گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 فول اچ‎دی و با قابلیت افزایش تا +WQHD است

به دنبال عرضه‎ی رسمی اندروید 7.0 نوقا برای گوشی‎های Galaxy S7 و S7 Edge، طرفداران سامسونگ با 20 قابلیت جدید و تغییرات بصری در اینترفیس کاربری روبرو شدند. گرچه، برخی از کاربران نیز مشکل عجیبی گزارش دادند، رزولوشن نمایشگر دستگاه‎های گلکسی اس 7 آن‎ها بعد از به‎روزرسانی افت پیدا کرده بود. دلیل وجود یک باگ […]

به دنبال عرضه‎ی رسمی اندروید 7.0 نوقا برای گوشی‎های Galaxy S7 و S7 Edge، طرفداران سامسونگ با 20 قابلیت جدید و تغییرات بصری در اینترفیس کاربری روبرو شدند. گرچه، برخی از کاربران نیز مشکل عجیبی گزارش دادند، رزولوشن نمایشگر دستگاه‎های گلکسی اس 7 آن‎ها بعد از به‎روزرسانی افت پیدا کرده بود. دلیل وجود یک باگ نبوده، بلکه گزینه‎ای در این دستگاه برای تغییر رزولوشن به عنوان قسمتی از طرح جدید صرفه‎جویی در مصرف باتری اضافه شده بود، برای آن دسته از لحظاتی که کاربر به رزولوشن کامل Quad HD نیاز ندارد.

همان‎طور که در تصویر رسمی زیر که سامسونگ منتشر کرده است می‎توانید مشاهده کنید، دو گوشی جدید Galaxy S8 نیز با همین رفتار روبرو شده‎اند ولی نکته‎ی بسیار جالب‎تر شمارش دقیق پیکسل‎ها است. رزولوشن واقعی صفحه‎نمایش حال +WQHD با نسبت عجیب 2960 در 1440 پیکسل، نامیده می‎شود تا بر شایعات قبلی مبنی بر وجود نسبت تصویر 18.5:9 صحه گذاشته شود. این نسبت جدید، Univisium نامیده می‎شود و مشابه با کاری است که شرکت ال‎جی با گوشی G6 خود انجام داد تا به طراحی دستگاهی باریکتر و با ارتفاع بیشتر اجازه داده شود.

رزولوشن پیش‎فرض نمایشگر +FHD یعنی در واقع 2220 در 1080 پیسکل بوده، در حالی‎که رزولوشن جدید +HD برابر با 1480 در 720 پیکسل است. بایستی در روزهای آینده منتظر منتشر شدن نتایج تست باتری این گوشی در رزولوشن‎های مختلف باشیم. نیازی به گفتن نیست که کاربران این گوشی می‎توانند همواره در بخش تنظیمات نمایشگر رزولوشن را بالا برده و یا به +HD کاهش دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال