شماره مدل گوشی گلکسی S8 سامسونگ فاش شد

فراخوانی گوشی گلکسی نوت 7 از بازار زمانی که بحث درک برند پیش کشیده می‎شود شرایط را به نفع سامسونگ نشان نمی‎دهد. تنها این نیست، بلکه آخرین فبلت پرچم‎دار این شرکت ممکن است هرگز از فاجعه‎ی قرار گرفتن در تیتر “منفجر می‎شود” بهبود پیدا نکند. بنابراین، ظاهرا این شرکت کره‎ای ممکن است تاریخ رونمایی از […]

فراخوانی گوشی گلکسی نوت 7 از بازار زمانی که بحث درک برند پیش کشیده می‎شود شرایط را به نفع سامسونگ نشان نمی‎دهد. تنها این نیست، بلکه آخرین فبلت پرچم‎دار این شرکت ممکن است هرگز از فاجعه‎ی قرار گرفتن در تیتر “منفجر می‎شود” بهبود پیدا نکند. بنابراین، ظاهرا این شرکت کره‎ای ممکن است تاریخ رونمایی از گوشی گلکسی S8 در سال 2017 را به جلو بیاندازد، به این امید که به دنبال این کار تمامی خاطرات ناگوار بر جا مانده از نوت 7 را پاک کند.

در حال حاضر این‎ها تنها شایعه است، و جزئیات خاصی در رابطه با آن مطرح نشده است، بنابراین مشخص نیست که تاریخ رونمایی از اس 8 به نسبت گلکسی اس 7 چقدر زودتر باشد.

منبع اطلاعاتی دیگر اعلام می‎کند که سامسونگ قصد تولید دو مدل از گلکسی اس 8 را دارد، در حالی‎که در گذشته تنها تصور می‎شد یک مدل باشد. یقینا چنین چیزی به این معنا نیست که در نهایت دو گوشی تولید خواهد شد، مخصوصا با توجه به این‎که هنوز در مراحل اولیه‎ی توسعه‎ی آن قرار داریم. ولی طبق اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده سامسونگ در حال کار بر روی دو گوشی به شماره‎مدل‎های SM-G950 و SM-G955 است، و با توجه به سابقه‎ی سامسونگ در استفاده از شماره‎مدل‎ها برای گوشی‎هایش می‎توان فرض کرد که مدل اول یک صفحه‎نمایش تخت و دومی خمیده داشته باشد. با این وجود، هر دوی آن‎ها می‎توانند نمایشگرهای خمیده داشته باشند و تنها اندازه‎ی آن‎ها با هم متفاوت باشد.

از آن‎جایی‎که شماره‎مدل گلکسی اس 7 SM-G930 است، می‎توان انتظار داشت که برای S8 این عدد SM-G940 باشد، البته باید توجه داشت ممکن است این حدس اشتباه باشد چون در کشور کره‎جنوبی (و چین) بسیاری از افراد عدد 4 را به بدشانسی ربط می‎دهند. به هرحال شنیده می‎شود گوشی‎های S8 و S8 edge دارای کد‎های رمزی Dream و Dream2 باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال