زنگ تماس مشهور سامسونگ در Galaxy S8 با تغییر همراه می‎شود

سامسونگ با برنده‎ی جایزه‎ی مراسم Grammy (معتبرترین مراسم جوایز موسیقی) یعنی Jacob Collier همکاری را شروع کرده است تا زنگ تماس پیش‎فرض Over the Horizon خود را با نسخه‎ی بهتری جایگزین کند. در مدل 2017، این زنگ تماس به غنی‎ترین شکل ممکن است. چیزی که این زنگ تماس را بی‎همتا می‎کند متحول شدن آن در […]

سامسونگ با برنده‎ی جایزه‎ی مراسم Grammy (معتبرترین مراسم جوایز موسیقی) یعنی Jacob Collier همکاری را شروع کرده است تا زنگ تماس پیش‎فرض Over the Horizon خود را با نسخه‎ی بهتری جایگزین کند. در مدل 2017، این زنگ تماس به غنی‎ترین شکل ممکن است.

چیزی که این زنگ تماس را بی‎همتا می‎کند متحول شدن آن در هر سال است. شش نت موسیقی  Over the Horizon در ژانرهای مختلف موسیقی استفاده می‎شوند تا این زنگ تماس آشنا به نظر آید ولی هر مرتبه به شکل متفاوتی تغییر می‎یابد.

در نسخه‎ی Jacob Collier شاهد استفاده از لایه‎های کاملا متفاوت با یک ترکیب سبک جاز معاصر، پاپ و سبک دنس هستیم. در این نسخه او از 16 ابزار موسیقی از جمله درام، یک بیس گیتار و یک پیانو استفاده کرده است.

در ویدئوی زیر نواختن این سازها توسط Collier را مشاهده می‎کنیم که توسط فناوری دوربین کنترل حرکت ضبط شده است که یک نوت افکت گروه موسیقی تک نفره به وجود می‎آورد.

نسخه‎ی جدید آهنگ Over the Horizon در برخی از گوشی‎های هوشمند جدید به کار گرفته خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال