سامسونگ: گلکسی S8 از طراحی یک‌دست و دوربین بهبودیافته برخوردار خواهد بود

معاون بخش گوشی‌های‌هوشمند سامسونگ اعلام کرد که گلکسی اس 8 ،‌ پرچم‌داری که شاید بتواند این شرکت را از مشکلات به وجود آمده رهایی دهد، دارای طراحی یک‌دست و بهبودیافته‌ای خواهد بود. آقای LEE عنوان کرد که این گوشی از سرویس هوش‌مصنوعی پیشرفته‌ای نیز بهره‌ خواهد برد. اما در سخنان وی مشخص نشد که آیا محصول […]

معاون بخش گوشی‌های‌هوشمند سامسونگ اعلام کرد که گلکسی اس 8 ،‌ پرچم‌داری که شاید بتواند این شرکت را از مشکلات به وجود آمده رهایی دهد، دارای طراحی یک‌دست و بهبودیافته‌ای خواهد بود.

آقای LEE عنوان کرد که این گوشی از سرویس هوش‌مصنوعی پیشرفته‌ای نیز بهره‌ خواهد برد. اما در سخنان وی مشخص نشد که آیا محصول فوق‎الذکر از تکنولوژی شرکت Viv بهره بردند یا خیر. گفتنی است شرکت آزمایشگاهی Viv استارت‌آپی است که توسط سازندگان دستیار صوتی Siri در ابتدا کار خود را شروع کرد و بعد از آن سامسونگ برای برای گرفتن مالکیت این شرکت با مسئولان آن به توافق رسید.

بعد از اتفاقاتی که برای یکی از مهم‌ترین گوشی‌های‌ سال پیش آمد، کره‌ای‌ها حالا سخت در تلاش‌اند تا گلکسی اس 8 به یکی از بهترین گوشی‌های‌هوشمند تبدیل شود. تاکنون شایعات زیادی در مورد این گوشی منتشر شده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تجهیز این گوشی به سنسور آپتیکال اثر انگشت بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال