تصاویری از رابط کاربری و شکل آیکون‌ها در پرچمدار سامسونگ منتشر شد

به لطف انبوهی از تصاویر زنده، ویدئوها، رندرهای مطبوعاتی و هم‎چنین سایر اطلاعاتی که در محیط آنلاین منتشر شده است ما به خوبی می‎دانیم که گوشی‎های Galaxy S8 و S8+ سامسونگ چه چیزهایی برای عرضه دارند. از طریق همین اطلاعات به بیرون درز یافته ما هم‎چنین نگاه اندکی به رابط‎کاربری این دو گوشی داشته‎ایم که […]

به لطف انبوهی از تصاویر زنده، ویدئوها، رندرهای مطبوعاتی و هم‎چنین سایر اطلاعاتی که در محیط آنلاین منتشر شده است ما به خوبی می‎دانیم که گوشی‎های Galaxy S8 و S8+ سامسونگ چه چیزهایی برای عرضه دارند. از طریق همین اطلاعات به بیرون درز یافته ما هم‎چنین نگاه اندکی به رابط‎کاربری این دو گوشی داشته‎ایم که به نظر می‎رسد به‎روزرسانی شده است. حال تصاویر جدیدی منتشر شده است که از آخرین APK اپلیکیشن Smart Switch سامسونگ استخراج شده است تا بتوانیم نگاهی نزدیک‎تر به این رابط‎کاربری تغییر یافته و به دنبال آن ظاهر آیکون‎های جدید داشته باشیم.

با آن‎که این تصویر رزولوشن بالایی ندارند ولی به شکل معقولی به کاربران S8 نشان می‎دهند که در زمان روشن کردن دستگاه‎های خود برای اولین بار می‎توانند انتظار مشاهده‎ی چه چیزی را داشته باشند. تقریبا این اطمینان وجود دارد که دو دستگاه پرچم‎دار جدید سامسونگ مجهز به سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 هستند و به همراه آن لانچر اختصاصی سامسونگ دیده می‎شود. این لانچر در گذشته تاچ‎ویز نام داشت ولی اخیرا نام آن را سامسونگ تغییر داده است. این تغییر نام درخور تغییر مدوام این شرکت برای ارائه‎ی یک تجربه‎ی با قابلیت‎های بیشتر و ساده‎تر به کاربر بوده است و با قضاوت براساس آخرین تصاویر منتشر شده گوشی اس 8 سامسونگ این روند را ادامه خواهد داد.

دو گوشی Galaxy S8 و S8+ قرار است در تاریخ 9 فروردین‎ماه در مراسم معروف Unpacked سامسونگ معرفی شوند و کاربر نهایی از تاریخ 1 اردیبهشت‎ماه می‎تواند این گوشی‎ها را دریافت کند. شما در تصاویر زیر می‎توانید نگاهی به رابط‎کاربری و ظاهر آیکون‎های این دو گوشی داشته باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال