گلکسی واچ ۵ همراه با ابزاری برای بررسی سلامت باتری عرضه می‌شود

سامسونگ قصد دارد با هدف بررسی باتری گلکسی واچ ۵ ابزار جدیدی را معرفی کند که از طریق گوشی همراه کار خود را انجام می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر یکی از نقاط ضعف گلکسی واچ ۵ عمر کوتاه باتری است.با وجودی که این شرکت مدعی شد از […]

سامسونگ قصد دارد با هدف بررسی باتری گلکسی واچ ۵ ابزار جدیدی را معرفی کند که از طریق گوشی همراه کار خود را انجام می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر یکی از نقاط ضعف گلکسی واچ ۵ عمر کوتاه باتری است.با وجودی که این شرکت مدعی شد از باتری تقویت شده استفاده کرده است اما بررسی ها نشان می دهد حتی در نسخه آخر این ساعت هوشمند نیز وضعیت باتری ساعت چندان مناسب نیست.

طبق گزارش منتشر شده توسط ورج،سامیونگ قصد دارد از ابزار جدیدی برای نظارت بر وضعیت باتری ارائه کند که طی آن از طریق گوشی بتوان سلامت باتری را کنترل کرد. البته این ابزار وظیفه رفع مشکل شارژ هی را ندارد اما می تواند اطلاعاتی در زمینه باتری ارائه کند.

قابلیت جدید با نام Connected Device Diagnostics هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و مشخص نیست چه زمانی به صورت عمومی عرضه می شود. این ابزار علاوه بر نظارت روی وضعیت سلامت باتری، نمایشگر لمسی و دیگر بخش های گلکسی واچ ۵ را نیز آزمایش می کند تا از صحت و سلامت کارکرد آن مطمئن شود.

در صورت بروز رسانی گلکسی واچ ۵ اپلیکیشن camera controller نیز به آن اضافه خواهد شد که نسخه‌های قبلی این ساعت نیز می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. کاربران با استفاده از آن می‌توانند از طریق ساعت بزرگنمایی دوربین گوشی را کنترل کنند. هنوز جزئیات دقیق تری در مورد ابزار بررسی سلامت باتری گلکسی واچ ۵ منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال