گلکسی واید ۶ جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ معرفی شد

گلکسی واید ۶ در ادامه نسل قبلی خود یعنی گلکسی واید ۵ به عنوان جدیدترین گوشی سامسونگ معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی گلکسی واید ۶ جدیدترین گوشی خانواده گلکسی واید مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی است که از وضوح تصویر فول اچ دی پلاس پشتیبانی می کند. این نمایشگر […]

گلکسی واید ۶ در ادامه نسل قبلی خود یعنی گلکسی واید ۵ به عنوان جدیدترین گوشی سامسونگ معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی گلکسی واید ۶ جدیدترین گوشی خانواده گلکسی واید مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی است که از وضوح تصویر فول اچ دی پلاس پشتیبانی می کند. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. در بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون بریدگی قطره ای شکل قرار دارد.

در پنل پشتی نیز دوربین های سه گانه قرار دارند که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل است و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار دارد. پردازنده این دستگاه دیمنسیتی ۷۰۰ است که بهمراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI نیز بطور پیش فرض در آن بکار رفته است. فناوری قفل گشایی با چهره و حسگر اثر انگشت نیز روی دکمه پاور تعبیه شده است. این گوشی در سه رنگ سیاه، سفید و آبی در کره با قیمت ۲۵۶ دلار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال