گلکسی Xcover6 پرو به عنوان گوشی هوشمند مقاوم سامسونگ با تراشه Snapdragon 778G 5G عرضه می شود

احتمالاً گوشی جدید مقاوم سامسونگ به نام گلکسی Xcover6 پرو به زودی معرفی خواهد شد که در آن از تراشه Snapdragon 778G 5G و ۶ گیگابایت رم استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید سامسونگ با بدنی مقاوم به نام Galaxy XCover Pro 2 به تایید کنسول گوگل پلی […]

احتمالاً گوشی جدید مقاوم سامسونگ به نام گلکسی Xcover6 پرو به زودی معرفی خواهد شد که در آن از تراشه Snapdragon 778G 5G و ۶ گیگابایت رم استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید سامسونگ با بدنی مقاوم به نام Galaxy XCover Pro 2 به تایید کنسول گوگل پلی درآمده است. اما احتمالاً زمان عرضه نام این گوشی Xcover6 پرو خواهد بود. طبق فهرست گوگل در این گوشی از تراشه Snapdragon 778G 5G کوالکام استفاده میشود.

 گزارش‌ها نشان می‌دهد نمایشگر این گوشی کوچکتر از مدل قبلی و حدود 6.5 اینچ است. هنوز نام نهایی این گوشی مشخص نشده است اما گزارش‌های قبلی گوگل نشان می دهد ممکن است این گوشی با نام بازاریابی Xcover6 پرو نیز شناخته شود. هنوز زمان دقیق عرضه این گوشی مشخص نیست اما احتمالاً تابستان امسال معرفی خواهد شد. طبق شماره مدل گوشی مذکور، احتمالاً این گوشی در بازار ایالات متحده نیز به فروش می رسد. سامسونگ در این گوشی مقاوم از اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 استفاده کرده است. احتمالا سامسونگ در آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی مقاوم منتشر خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال