گلکسی زد فلیپ ۴ با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ از گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ و دیگر محصولات خود رونمایی کرد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل چهارم گوشی تاشدنی سامسونگ قرار است جانشین مدل سال ۲۰۲۱ شود. طراحی گلکسی زد فلیپ ۴ همانند نسل قبل به صورت یک گوشی تاشدنی عمودی […]

سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ از گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ و دیگر محصولات خود رونمایی کرد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل چهارم گوشی تاشدنی سامسونگ قرار است جانشین مدل سال ۲۰۲۱ شود. طراحی گلکسی زد فلیپ ۴ همانند نسل قبل به صورت یک گوشی تاشدنی عمودی است که تنها لولاهایی باریک تر و لبه هایی صاف تر دارد. همچنین در پنل پشت شیشه چند رنگ و قاب فلزی به صورت بهینه شده قرار داده شده است. علاوه بر آن کاربران امکان شخصی سازی نمایشگر های داخلی و بیرونی را با استفاده از گلکسی تم خواهند داشت.

کاربران می‌توانند نمایشگر بیرونی را باکمک پس زمینه ها یا شکل های مختلف مانند عکس و گیف ویا ویدئو تغییر دهند. گوشی تاشو جدید سامسونگ مجهز به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که ساختار صفحه نمایش آن نسبت به نسل قبل ۴۵ درصد محکتر شده است. نمایشگر بیرونی نیز ۱.۹ اینچ است که به گفته سامسونگ با عملکرد بهینه عرضه خواهد شد. در پنل جلویی یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی برای برقراری تماس های ویدیویی قرار گرفته است. در پنل پشتی نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به لرزش گیر اپتیکال به همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض قرار گرفته است.

 سامسونگ در این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۲ به طور پیش فرض استفاده کرده است. همچنین گزینه های FlexMode جدید با UX بهینه‌شده امکان استفاده از برنامه های تماس تصویری مانند Google Meet و Zoom و Facebook Messenger را فراهم می کند.

 در این گوشی از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1  کوالکام بهمراه ۸ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ و یا ۵۱۲ گیگابایت استفاده شده است. باتری آن ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت است که نسبت به نوع قبلی افزایش پیدا کرده است. سرعت شارژ آن نیز ۲۵ وات است که در مدل قبلی ۱۵ وات بوده است. به لطف استاندارد ضد آب IPX8 در این گوشی کاربران می توانند آن را در عمق نیم متری به مدت ۳۰ دقیقه استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال