گلکسی زد فلیپ ۵ با پشتیبانی از Dex به بازار عرضه می‌شود

سامسونگ به زودی نسل جدید گوشی های تاشو خود یعنی زد فلیپ ۵ را روانه بازار خواهد کرد. به نظر می رسد این گوشی کوچکترین گوشی در بین محصولات این شرکت است که از Dex پشتیبانی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران سامسونگ در انتظار عرضه جدیدترین کوشی این شرکت […]

سامسونگ به زودی نسل جدید گوشی های تاشو خود یعنی زد فلیپ ۵ را روانه بازار خواهد کرد. به نظر می رسد این گوشی کوچکترین گوشی در بین محصولات این شرکت است که از Dex پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران سامسونگ در انتظار عرضه جدیدترین کوشی این شرکت به همراه تراشه اسنپدراگون هستند. احتمالا این گوشی جدید قابلیت پشتیبانی از Dex را خواهد داشت. بدین ترتیب زد فلیپ ۵ کوچکترین گوشی مجهز به این قابلیت به شمار می رود.

قابلیت Dex می تواند برای کاربران بسیار کاربردی باشد. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا گوشی و یا تبلت را به یک دستگاه با رابط کاربری دسکتاپ تبدیل کنند.

از طرفی امکان اتصال این رابط دسکتاپ از طریق بی سیم با پورت HDMI به مانیتور و با تلویزیون وجود دارد. با این روش می توان نمایشگر گوشی را روی یک نمایشگر بزرگتر در اختیار داشت. بنابراین کاربران برنامه هایی نظیر ورد دیگر دیگر نیازی به کامپیوتر نخواهند داشت. همچنین می توان از ماوس و صفحه کلید نیز استفاده کرد. هنوز مشخص نیست گوشیهای قبلی از خانواده گلکسی زد فلیپ نیز به این قابلیت مجهز خواهند شد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال